Goed bezig die Engelsen

Ivokim

MF veteraan
1 apr 2005
3.923
1
Dronten
I say, jooly nice bike chap !

full


Erg coole bike vanaf dat grote eiland aan de andere kant van de Noordzee. Heeft een groot 'moet ik hebben' gehalte
 
Heb um gezien op de IAA afgelopen zaterdag en ziet er inderdaad mooi uit (met zwart/wit striping over de tank/achterkant zitje *D ) alleen die uitlaat is niet mooi, en hij is een beetje klein....
 
Stuur en koplamp zijn volgens mij ook anders.... Evenals banden. Maar is natuurlijk wel een idee om te doen met een Bonnie.

Zouden zulke uitlaatjes een beetje staan op een CB750 ?
 
't is misschien als vloeken in de kerk, maar ik vind die uitlaatjes dus echt heel erg :r :r :r :r

:Y
 
Voxan had toch ook eens een soort van Scrambler op de markt gebracht ?

En die kleur ? Och, als je op de website van Triumph.co.uk kijkt zie ja dat ze met een of andere mode-koning een soort van limited edition hebben gemaakt. Paul Smith ofzo. Wel erg kikkuh.
 
Ik las net in de krant dat retro motoren als warme broodjes gaan.

Doe mij het oude spul maar, dat je ook echt kan zien dat het oud is.
 
ik vinnut een beetje jammer '(
de bonneville en aanverwanten waren in hun tijd superbikes.
meneer bloor gaat onder die legendarische naam retrofietsjes maken, jammer.
ik vind deze scrambler maar matig geslaagd.
er is van dit type ook een cafe-racer die ziet er al veel beter uit.
hoewel voxan dat dan weer dik weet te overtreffen _O-
laat meneer bloor eens een echte boneville twin sportfiets maken.
zo een waar je een bmw GS zoek mee kan rijden, dat mag van mij dan best met dit motorblok.
maar niet met van die design :r retro looks
 
Natuurlijk zal het origineel meer 'gevoel' hebben, wellicht doordat die dan met bloed, zweet en tranen in elkaar is gezet. Aan de andere kant, als ik ooit de loterij zou winnen, zou ik me er niet voor schamen zo'n mooie nieuw retro fiets te komen. Die Triumph is gewoon erg cool. En Ducati (hoe schrijf je dat eigenlijk) heeft nu ook die Classic serie. Persoonlijk vindt ik het wel mooi.
 
zal allemaal wel maar heb in middels ervaring met zowel merriden als hinkley triumphs.
maarzo'n thruxton 900 rijd geweldig mooi en doet kwa kick/uiterlijk niet onder voor bijvoorbeeld een t140.

en je wil niet weten hoeveel merriden piloten er zijn die er nu ook een t100 of aanverwanten naast hebben.

nou moet ik wel zeggen dat ik de nieuwe scrambler een miskleun vind zo met die uitlaatjes.
het was beter geweest als triumph weer een eencilinder had uitgebracht in scrambler stijl(beetje dat b40 idee)maar dan met een luchtgekoelde 500 of 600
 
Ik las net in de krant dat retro motoren als warme broodjes gaan.

Doe mij het oude spul maar, dat je ook echt kan zien dat het oud is.


Ik vind het een super ding ook de uitlaten :} Het beste van 2 werelden, betrouwbare techniek en klassiek uiterlijk.
 
Dit komt van een Franse firma en er stond ook ergens een filmpje van op youtube maar die kan ik nergens meer vinden.
Het ging over een man en vrouw die kleding gingen passen in dure winkels en er dan vandoor gingen op dit ding.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan