Goed bezig?

Dit is Falappa zijn brikje:

Afbeelding 9.jpg
.

Niet slecht zou ik zo denken.

En hoe ie aan zijn naam komt: 'k zou het niet weten, hijzelf moet maar een keer proberen te reageren en het uit te leggen. (maar hij is een beetje computerschuw)

Btw. Péétje Brik: die Kawa 500 , niets voor jouw? Toch een mooi en snel fietsje? :) :)
 
Btw twee: Ik weet het, hij is een merkverrader, hij drinkt Maes ipv Palm, maar ja over smaken kun je niet discussiëren! :)
 
Kijk eens wat ik vanavond vond in de tuin van een vriend van me:


full


Misschien nog gegadigden? 't Is een 500 btw..... staat al drie jaar stil, maar is rijdend weggezet.

Leuk projectje?

Laat maar eens horen wat zoiets mag opbrengen op anton.bugeaters@wxs.nl
 
om en de bij de 300 euro.
is alleen maar carb's schoonmaken en onsteking nazien, hooguit een kabel vervangen en olie enzo, krengen doen ut altijd.

Ik hoef um niet, heb er 7 in totaal, maar als een bekende um wil, ik wil um wel voor je aan de praat maken, kost nix

www.staphorster-sleutelhok.tk

moet je niet tever uit de buurt wonen, maar ik vindt dat leuke klusjes
 
DSC00077.JPG


Mijn honda brik

DSC00024.JPG


Mijn intruder brik


Photo%20%2011.JPG


Mijn goldwing brik, net af, nieuw blok eronder gezet, en de rest, zie mijn .tk
 
Dit is Falappa zijn brikje:

(Afbeelding).

Niet slecht zou ik zo denken.

En hoe ie aan zijn naam komt: 'k zou het niet weten, hijzelf moet maar een keer proberen te reageren en het uit te leggen. (maar hij is een beetje computerschuw)

Btw. Péétje Brik: die Kawa 500 , niets voor jouw? Toch een mooi en snel fietsje? :) :)

Kawa :?




Btw twee: Ik weet het, hij is een merkverrader, hij drinkt Maes ipv Palm, maar ja over smaken kun je niet discussiëren! :)

Ik ben ook geen merkverader :+ , het zal een Honda worden, want wisselstukken zijn de volgende 20 jaar geen probleem. ;)
 
Péétje Brik,

Het brikje van Bugeaters zijn vriend en het voorstel van Hulzie vindt ik persoonlijk niet slecht!
Het mag dan al niet bij de deur zijn om zoiets op te halen, maar met een tank benzine kan je makkelijk over en weer rijden en zo heb je een goedkoop brikje.
Trouwens 4 van onze brikken komen uit Utrecht (2xmaal) - Hasselt en Olen. Dit is ook niet bij ons in de buurt.

Halo Hulzie, jij bent ook goed bezig zeg! :) :) :)
 
Ik ben ook geen merkverader :+ , het zal een Honda worden, want wisselstukken zijn de volgende 20 jaar geen probleem. ;)

Péétje Brik jij ziet er voor je 43 nog verduiveld goed uit ! O-) O-)

I~000008.jpg
.

En die blond/roodharige is dit Amazone die je altijd moet overtuigen van je "mid-life" crisis? :} :}
 
Péétje Brik,

Het brikje van Bugeaters zijn vriend en het voorstel van Hulzie vindt ik persoonlijk niet slecht!
Het mag dan al niet bij de deur zijn om zoiets op te halen, maar met een tank benzine kan je makkelijk over en weer rijden en zo heb je een goedkoop brikje.
Trouwens 4 van onze brikken komen uit Utrecht (2xmaal) - Hasselt en Olen. Dit is ook niet bij ons in de buurt.

Halo Hulzie, jij bent ook goed bezig zeg! :) :) :)

Is toch bijna 800km, dan zou dat voorstel van Devlamm, nog voordeliger zijn voor mij. ;)
 
Ook waar en je moet het niet meer afbreken...
Als je dit zou beslissen en je wilt hulp bij het uitzoeken van alle onderdelen, weet je ons zitten hé :} :}
 
Zo'n bierblik als carterontluchtingsopvang meot ik ook nog eens op mijn driewieler monteren 8-) .

Easy Rider: ik ken Peetje *heb hem wel eens aan de telefoon gehad :+ ) en het is bepaald geen jonge god meer. :P Eerder een jonge zot :?
 
Ook waar en je moet het niet meer afbreken...
Als je dit zou beslissen en je wilt hulp bij het uitzoeken van alle onderdelen, weet je ons zitten hé :} :}

Die zal ik onthouden :}

btw heb je geen foto van je Kawa 1000 Eddie Lowson Replica :?



Zo'n bierblik als carterontluchtingsopvang meot ik ook nog eens op mijn driewieler monteren 8-) .

Easy Rider: ik ken Peetje *heb hem wel eens aan de telefoon gehad :+ ) en het is bepaald geen jonge god meer. :P Eerder een jonge zot :?

Jij moest al aan het bellen zijn B|














:+
 
BTW, deze heeft hij ook nog staan:

full


kan ook weg voor weinig..... klein electrisch storinkje, heeft tot vorig seizoen (..... seizoen !?!) nog gelopen. Maakt veel herrie (en rook :) ) .

Ook hiervoor nog gegadigden? 't Is een GSX-1100 met een open Laser, en 2 halogeentjes voorop.
 
schreef Péétje Brik het volgende:[/b][/url]btw heb je geen foto van je Kawa 1000 Eddie Lowson Replica :?Je vraagt... wij draaien:

Kawa.jpg
.

Mogelijks verkoop ik hem, want ik vlieg nu al bijna buiten van Lady Easy Rider met mijn 4 brikken en mijn baanmotor :X ;( ;)
 
ik heb m zien zweven, maareh...nou moet ik m nog zien te krijgen...ik neem nl. de vork van Theo (en Rens) en er moet dan nog een voorwiel in natuurlijk. Met duoschijf natuurlijk..

Weet jij zo'n ding te versieren ? Of moet ik Péétje ff benaderen ? Zou liefst een 18 inch hebben met een 500/550 naaf, maar een 19 gaat voorlopig ook hoor..wel spaaks natuurlijk ;) .

leuke idees voor mijn reesert zien ik trouwens op je topicje... :9~ begin er toch sterk aan te denken om de onderkant van mijn kuipje eraf te zagen... 8-)
 
Kunnen jullie me even helpen?

Dit zou ik ook willen doen:

Zijpaneel.jpg


Nog een voorbeeld:

Zijpaneel1.jpg


Maar ik heb op het Brikkenforum ene gezien in stervorm, dus vertrekkend uit het midden van de cover met een groot gat (10 of 12 mm.) dan er rondom kleine gaatjes (6mm.) dan daarrond 12 mm. enz.
Maar ik vindt de foto nergens meer terug :? :? :? Als jullie hem weten zitten wil je de foto dan even posten? :)
 
Kunnen jullie me even helpen?

Dit zou ik ook willen doen:

(Afbeelding)

Nog een voorbeeld:

(Afbeelding)

Maar ik heb op het Brikkenforum ene gezien in stervorm, dus vertrekkend uit het midden van de cover met een groot gat (10 of 12 mm.) dan er rondom kleine gaatjes (6mm.) dan daarrond 12 mm. enz.
Maar ik vindt de foto nergens meer terug :? :? :? Als jullie hem weten zitten wil je de foto dan even posten? :)

Jij zou ook alles doen om gewicht te verliezen :+
btw ik heb wel aan merkverraad gedaan O-)
 
easy, wat moet dat juist zijn? Stuur me effe een meeltje met een zo duidelijk mogelijke omschrijving, dan knal ik het effe in een autoC(l)AD'je. Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Ik ben trouwens net hetzelfde van plan met mijn dekseltje, onder het mom 'weight is the enemy' ;) ...
Nog een kleine edit-opmerking: die bovenste heeft to-taal geen zin. Als je boort, neem dan gelijk genoeg weg. maatstaf is: veel gaatjes, net niet groot genoeg om tussen de bewegende delen te geraken, en net genoeg materiaal overhouden om het boeltje netjes heel te houden. Niet veel materiaal dus 8-) ...
 
Everything counts in large amounts. Hier 40 grammetjes, daar nog eens 10 of 20 etcetera, lichtere boutjes zus en zo, kom je snel op meer dan een kilo. En die moet je niet meenemen. Effe een voorbeeldje van hoe een leuke boring er kan uitzien...
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan