Effe de situatie schetsen
ik doe mijn woon-werk verkeer nu al een maand met mijn sportmotor en heb de nadelen nu al ondervonden. Dit is toch elke dag 140 kilometer
- pijn in mijn schouderblad omdat ik zo voorovergebogen zit, zeker als ik nog een rugzak bij heb.
- bijna elke dag moeten gaan tanken, ondanks ik toch ecologisch rijd (maar 17 liter)
- geen windscherm
- geen goed overzicht op het verkeer
daarom wil ik nu overgaan naar een touringmotor om al deze nadelen weg te werken.
ik wil volledig recht kunnen zitten en liefst mijn benen ook in 90°
grote tank, maar dat is meestal bij de touringmotors.
Ik had al de yamaha diversion xj900 in gedacht, maar als ik de filmpjes hiervan bekijk, lijkt het mij toch dat je hierop niet volledig recht zit.
Eventueel pan european of deauville, maar deze motor lijken mij zo breed. En vermits ik bijna continue tussen de stilstaande filles door rijdt, mag de motor niet te breed zijn. Zijn er mensen die dezelfde eisen perfect hebben kunnen invullen hebben met hun motor?
ik doe mijn woon-werk verkeer nu al een maand met mijn sportmotor en heb de nadelen nu al ondervonden. Dit is toch elke dag 140 kilometer
- pijn in mijn schouderblad omdat ik zo voorovergebogen zit, zeker als ik nog een rugzak bij heb.
- bijna elke dag moeten gaan tanken, ondanks ik toch ecologisch rijd (maar 17 liter)
- geen windscherm
- geen goed overzicht op het verkeer
daarom wil ik nu overgaan naar een touringmotor om al deze nadelen weg te werken.
ik wil volledig recht kunnen zitten en liefst mijn benen ook in 90°
grote tank, maar dat is meestal bij de touringmotors.
Ik had al de yamaha diversion xj900 in gedacht, maar als ik de filmpjes hiervan bekijk, lijkt het mij toch dat je hierop niet volledig recht zit.
Eventueel pan european of deauville, maar deze motor lijken mij zo breed. En vermits ik bijna continue tussen de stilstaande filles door rijdt, mag de motor niet te breed zijn. Zijn er mensen die dezelfde eisen perfect hebben kunnen invullen hebben met hun motor?