Wie heeft er ervaring met verchroomwerk en hoe is het resultaat geworden. Ik wil graag weten bij welke bedrijven dit goed gebeurd. Heb zelf nog nooit iets laten verschromen maar ik heb bij vrienden gezien dat het chroomwerk loslaat.Ik heb me laten vertellen dat het materiaal eerst verkoperd moet worden voor een goede hechting, doen alle bedrijven dit?
Polijsten gaat veel te veel tijd in zitten en ik kan heel erg moelijk in alle hoeken komen. Bedankt voor de link maar ik wil ook graag reacties van mensen die ervaring hebben met verchoom bedrijven.
De achterbrug van mijn motor. Deze is wel van aluminium maar zeer lastig te polijsten en om dit mooi glanzend te houden. Als de brug erig zit kan ik er helemaal niet goed meer bij. Ik heb de brug nu chroom laten spuiten. Dit proces was nieuw in nederland maar de laklaag hecht niet goed op het chroom. 1 seizoen rijden begint zijn tol te eisen en ik wil het toch perfect hebben en houden. Daarnaast zat er een deuk in de brug(gevonden op de sloop)die ik opgevuld heb met een las. Bij de eerste poging om de brug te polijsten zie je kleurverschil in het origineel aluminium en de las.
Nee paste er zo niet in, ooit gemaakt voor een gsxr110 uit'89. Het wiel komt uit een gsxr srad. Ik heb hiervoor een nieuw binnenwerk moeten draaien om alles te pas te maken. Ook het linksysteem is eigenbouw omdat mijn gsxr uit 87 een andere bevestiging had.
(Afbeelding)
Gewoon ff je topic in de gaten houden tot CH Racing M900 reageerdWie heeft er ervaring met verchroomwerk en hoe is het resultaat geworden. Ik wil graag weten bij welke bedrijven dit goed gebeurd. Heb zelf nog nooit iets laten verschromen maar ik heb bij vrienden gezien dat het chroomwerk loslaat.Ik heb me laten vertellen dat het materiaal eerst verkoperd moet worden voor een goede hechting, doen alle bedrijven dit?
Gewoon ff je topic in de gaten houden tot CH Racing M900 reageerd
Dat is de man die er alles van weet
zoek em op HIER...foto aan klikken, en je begrijpt wat ik bedoel
Nee paste er zo niet in, ooit gemaakt voor een gsxr110 uit'89. Het wiel komt uit een gsxr srad. Ik heb hiervoor een nieuw binnenwerk moeten draaien om alles te pas te maken. Ook het linksysteem is eigenbouw omdat mijn gsxr uit 87 een andere bevestiging had.
(Afbeelding)
Helaas, teveel eer...
Bijna al het glanswerk dat ik aan mijn motor heb zitten is met het handje gepolijst. Mijn frame is vernikkeld, de tank is verchroomd, alleen is dit een "standaard" Ducati item (Monster Cromo). Voor de rest alles gewoon geschuurd en gepolijst. Overigens een kleine kanttekening : mijn vorige brug was afkomstig uit een 888 en deze heb ik laten voorzien van een opgelaste verstevigingsbeugel (superbikebrug). Verder wat beugels eraf geslepen en wat laswerk aan laten verrichten. Na het schuren en polijsten zag ik absoluut GEEN kleurverschil !
dat vernikkelen ziet er ook super uit!! hecht het goed? en heb je d'r veel poetswerk aan? en wat heeft 't je gekost als ik zo vrij mag zijn??
dat vernikkelen ziet er ook super uit!! hecht het goed? en heb je d'r veel poetswerk aan? en wat heeft 't je gekost als ik zo vrij mag zijn??