Goedkoop slapen in Belgie

Miss M

MF'er
10 mei 2005
65
0
Veenendaal
Hallo allemaal,

Wie weet er voor mij een leuk (goedkoop) adresje in Belgie (Ardennen)waar ik een lang weekend zou kunnen blijven en kan toeren met de motor :] ?

Groetjes M *O*
 
le coq d'or of zoiets "de gouden haan" kun je je motor in de garage zetten ben er wel s geweest erg relaxed en volgens mij niet duur. De eigenaar (nederlander) weet wel wat leuke routes in de omgeving. Ff zoeken op google.. zal snel gevonden zijn denk ik zo.

Suc6
 
Nee dank je Mosseltje....bedankt voor de tip,maar ik kan jou slaapplekkie niet inpikken!!

Groetjes M
 
Nee dank je Mosseltje....bedankt voor de tip,maar ik kan jou slaapplekkie niet inpikken!!

Groetjes M


Plek zat. Ik duw gewoon de vuilnis container een beetje aan de kant.

Wacht maar tot je m'n rattenragout hebt geprobeerd dan wil je niks anders meer.

:9
 
B|

Ik had allerlei restjes wijn verzameld dat ik net een volle fles had die we konden delen. Bovendien had ik ook nog wat tomaatjes gevonden die maar een paar rotte plekjes hadden.









Heb nog wel een leuk leegstaand huisje in de bossen in de buurt van Grens overgang Hazeldonk. (5 minuten over de grens)
 
full
 
Caming te membre kost zo goed als niks en je mag er kampvuur maken wat tegenwoordig zeldzaam is. Verder domain du bonsoi tegen Dinant (Hastière) hebben ze huisjes te huur. mooie omgeving en niet te duur.
 
Benhet vind ik duur. 25 euro voor een bed op zolder. en dan moet je eerst over een balk heen klimmen. Als je wilt plassen moet je eerst een trap af. Nee geef mij maar een hotelletje voor dat geld.

MP
 
Je bent in Viersalm bij Boele s Place 5 euro per nacht kwijt.
Je moet wel met andere mensen op een grote slaapzolder liggen.
Het avond eten is meen ik maar 7 euro en je kan dan net zo veel eten als je op kan.........en nog lekker ook.
hell gezellig daar !

gr Henk
 
Terug
Bovenaan Onderaan