Goedkope scooterband

patje1972

MF'er
31 mrt 2008
144
0
Houten
Heren scooterrijders opgelet, op autobandenmarkt.nl staat een band in de aanbieding. Het gaat om een dunlop in de maat 110/90-13 voor maar 15,80 incl btw en verzenden. Ik heb hem al besteld en krijg hem volgende week binnen.
 
Heren scooterrijders opgelet, op autobandenmarkt.nl staat een band in de aanbieding. Het gaat om een dunlop in de maat 110/90-13 voor maar 15,80 incl btw en verzenden. Ik heb hem al besteld en krijg hem volgende week binnen.

Heren.... en de dames scooter rijders dan ??? Mogen zij gewoon duur door rijden ??

Maar bedankt voor je tip,... er zijn vast wel "heren" die er wat aan hebben :-)
 
Dames kunnen zelf geen band verwisselen })

dus IK begrijp dat "heren" wel O-)

:+

Maar veel van die dames hebben ook een HEER in huis die mans genoeg is het te doen toch ? :-) Alleen rijden zij geen scooter dus komen ze ook niet op dit forum en moeten dus de DAMES ook aangesproken worden zodat zij hun man in huis opdracht kunnen geven voor het verwisselen van hun band :-)

(en daar komt bij dat er vast wel dames zijn die hun "mannetje" staan met dergelijke dingen. Nee ik niet haha maar ze zijn er wel )
 
Er zijn trouwens ook mannen die hun "vrouwtje" staan en het fijn door de dealer laten doen ;) !!

@marinde: volgens mij heb je hem goed onder de duim. Maar niet verslappen, he?! Mannen moet je bij de les houden!
 
Een nieuwe band leggen zal iedere handigerd wel kunnen maar is hij dan ook gebalanceerd?
Doe het zelvers moeten ook eens aan de veiligheid denken...
 
Een nieuwe band leggen zal iedere handigerd wel kunnen maar is hij dan ook gebalanceerd?
Doe het zelvers moeten ook eens aan de veiligheid denken...
De bandenboer balanceert ook niet altijd....

Ik heb al heel wat malen banden laten wisselen maar nog nooit is het wiel daarna gebalanceerd... De bandenboer heeft geen passende bus voor de wielnaaf van mijn Honda. Ik heb er nooit last van gehad.
 
Is dit nu een autoband of een motor-/scooter-band? Met een autoband op een tweewieler valt niet te rijden vanwege het platte loopvlak!


Ik dacht al, wat ga ik toch raar door de bochten. Toch maar eens kijken voor zo'n scooterband op mn X-MAX
 
Op mv zit iemand die een autoband onder zijn MP3 heeft en die bevalt hem wonderwel goed, hij had ook verwacht dat het minder zou rijden maar dit doet het niet volgens hem...

mv= modern vespa forum...
 
Terug
Bovenaan Onderaan