Gopro op motorhelm

Kan prima! Ik heb hem ook links op mijn helm.
En zoals barry al zegt heb je wel een licht trekkend gevoel boven de 100km, maar daar heb ik geen probleem mee.
Boven de 100 valt er niet met te rijden vind ik. Heel je kop trekt schreef, ik heb plakker er weer afgehaald.
 
Boven de 100 valt er niet met te rijden vind ik. Heel je kop trekt schreef, ik heb plakker er weer afgehaald.

Elastiekie helpt niet ?

reet-wesnaman.jpg
 
Mijn Drift camera werkt gewoon permanent onder stroom...
Dat doet de Gopro ook wel, je hebt alleen een skeleton behuizing nodig zodat de aansluitingen niet worden afgedekt door de behuizing.

Contour kopen :P
De lange discussie welke nou een betere beeldkwaliteit levert zullen we hier maar niet gaan voeren.....Ik heb qua vormgeving voor de gopro gekozen omdat na mijn idee je hem op meer plekken kunt bevestigen. Wanneer je bijvoorbeeld een chest-mount gebruikt is de Contour al moeilijk te bevestigen.
 
Boven de 100 valt er niet met te rijden vind ik. Heel je kop trekt schreef, ik heb plakker er weer afgehaald.

Goed om nekspieren te kweken :)

Nu moet ik toegeven ik heb een van de eerste versies van een GoPro en je merkt wel dat er wat aan je helm hangt. De nieuwere zijn wel stukken lichter en kleiner :)
 
Laatst bewerkt:
Goed om nekspieren te kweken :)

Nu moet ik toegeven ik heb een van de eerste versies van een GoPro en je merkt wel dat er wat aan je helm hangt. De nieuwere zijn wel stukken lichter en kleiner :)

Ik heb ook de eerste, zolang hij echt bovenop in het midden zit geen probleem, had hem vorige week op mn snowboardhelm met die band, zat dus echt aan de voorkant maar dat was wel erg te merken met het gewicht.
 
Overigens is het voordeel van de POV HD dat de camera los zit van de recorderunit. Dus op je helm valt hij veel minder op dan de GoPro en ook tot 299 op de teller merk je er niets van op je helm weet ik uit ervaring.

Dat voordeel is ook meteen een nadeel omdat de recorderunit met een kabel is verbonden met de Camera. De unit heb ik dan meestal in een rugzakje of heuptas. Aan uit doe je met een afstandbediening.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de Gopro 3+ en die kan dat ook gewoon. Je moet het alleen doen met een usb lader en niet via de computer, dan gaat hij in een stand om data over te zenden.

Weet bijna zeker dag mijn oude Gopro 2 dat ook gewoon zo deed, kan ik nu alleen niet meer testen.
 
Ik ga met de gopro onderwater (en nee niet met de motor!) :N
het voordeel is dat ik daar zelden harder ga dan 100 km/uur, dus last van een scheeftrekkende duikbril heb ik dan niet.

Wel leuk speelgoed overigens….. :Y
 
Goedemiddag,

Volgens mij had u nog geen antwoord ontvangen.

Zo te zien zijn de speciale steuntjes wel geschikt, het ziet eruit als een soort dubbelzijdig plakband, net als wij zelf gebruiken voor ons Sharktooth-systeem (intercom).



Vriendelijke groet,



Sandra Husken

SHARK Benelux
 
:^ Vooral niet met de nieuwere. Die zijn nog lichter dan de oude en wat minder lomp.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan