Gpz1100i fighter!

deze is ook erg netjes hoor,heb hem op een japanse site gevonden.
wat me trouwens op vald dat die jappaners veel minder bijv. ander zitjes monteeren maar meer fietsen netjes maken en behangen met duur spul met dit als resultaat.
toch wel erg lekker hoor poeh.

full

vind he erg netjes!
titanium bochtensetjes zijn die jappen ook verslaaft aan!
 
Laatst bewerkt:
Cor ik heb je een mailtje gestuurd !!
En Gixxeron doe eens een bod zou ik zeggen,of heb je nog een setje wielen en een dikke voorvork ? O-) in de schuur liggen ?
Zijn jullie nog naar de streetfightershow geweest ? Ik wel in ieder geval en heb zat leuks gezien , bijna meer moois buiten gezien als binnen!Het mooiste wat ik heb gezien waren een paar cbx 1000 van j&j fighters echt bizar, zo'n ding heb ik ook nog gehad echt geweldig ! :]
 
titanium bochtensetjes zijn die jappen ook verslaaft aan!
In Japan zijn er zat bedrijven die dat lassen kunnen... Zover ik weet is er in Nederland niemand die het kan. Kennis van me heeft overwogen spul aan te schaffen en een ruimte er voor te maken, maar dat kost toch wel zo gruwelijk veel geld.....


Bjorn
 
Fred,

Heeft hij de tiet binnenpijp ook gelast? Of gewoon kevlar hulsje eromheen, inelkaar schuiven en klaar?

Als hij het gelast heeft, zou je mij dan willen vertellen waar die vage kennis dat heeft laten doen..? ;)

Bjorn
 
Fred,

Heeft hij de tiet binnenpijp ook gelast? Of gewoon kevlar hulsje eromheen, inelkaar schuiven en klaar?

Als hij het gelast heeft, zou je mij dan willen vertellen waar die vage kennis dat heeft laten doen..? ;)

Bjorn

Bjorn...we hadden het toch over tit lassen?
Nou dan. :X

Hij heeft de valschade hersteld ('n andere v.k. heeft de kevlar-huls gemaakt).
Hij werkt bij ...........de K.L.M. *O* *O*
 
Titanium, kan alleen gelast worden in een speciale luchtdichte bak [couveuse]of zo iets, mag geen zuurstof bij, Nico Bakker kan het lassen, maar zal niet goedkoop zijn.
Het verschil tussen een B1/B2
B1 heeft injectoren op de kop zitten, verbeterd van de kawa kz 1000 H inj, maar is niet optimaal te noemen, veel problemen mee, de meeste die een B1 hebben zijn omgebouwd naar carburateurs.
B2 zijn veel beter, minder problemen door dat de injectoren op de zelfde ingangen zijn geplaatst als carburateurs.
Er zijn echter nog veel meer verschillen, tussen die 2 fietsen, te veel om op te noemen. :Y :W :W
 
Titanium, kan alleen gelast worden in een speciale luchtdichte bak [couveuse]of zo iets, mag geen zuurstof bij, Nico Bakker kan het lassen, maar zal niet goedkoop zijn.
Het verschil tussen een B1/B2
B1 heeft injectoren op de kop zitten, verbeterd van de kawa kz 1000 H inj, maar is niet optimaal te noemen, veel problemen mee, de meeste die een B1 hebben zijn omgebouwd naar carburateurs.
B2 zijn veel beter, minder problemen door dat de injectoren op de zelfde ingangen zijn geplaatst als carburateurs.
Er zijn echter nog veel meer verschillen, tussen die 2 fietsen, te veel om op te noemen. :Y :W :W

he lawson, hoe is 't? Blok al klaar?

Gr. Wiebe
 
He` WYB, nee sorry, blokken zijn wel al gesloopt, maar zijn nog steeds niet compleet.
Mis nog start motor as-je tandwiel, stator heb ik maar m`n magneet spoel dat er om heen draait is gesneuveld.
Heb het wel nodig, maar kan er later ook nog op gebouwd worden, als het blok in elkaar zit.
Ben langzaam een beetje begonnen, maar het moet echt iets worden voor de winter.
Maar ik beloof, zodra ik begin, zal ik een nieuw topic openen, en schrijven hoe ik vorder met foto`s :W
 
Mensen , alles gaat hier erg langzaam met de plannen , eindelijk wat spullen gekocht zoals een koplampje en een ander achterlicht.Zodra het erop zit ga ik proberen foto's te plaatsen.En zoeken naar een betaalbare dikke voorvork helemaal kompleet!Iemand een adresje ?
O-)
 
Mensen , alles gaat hier erg langzaam met de plannen , eindelijk wat spullen gekocht zoals een koplampje en een ander achterlicht.Zodra het erop zit ga ik proberen foto's te plaatsen.En zoeken naar een betaalbare dikke voorvork helemaal kompleet!Iemand een adresje ?
O-)

Yep, hij staat op het Forum o.s. bekend als diegekmeteenguzzi.
Adres: pk50@wanadoo.nl
8-)
 
....................In the beginning there was jerryt......................................

By the way:

Bovenblok gereviseerd incl carburateurs van deze GPZ uit 1983 (Voorzien van dyno.)

De rest komt van een donor ZZR 1100 uit 1998.

Lopende projecten: balanspijp RVS creeren + gasbuizen (carb) vervangen

full
 
voor een dikke vork kun je een zxr 750 vork gebruiken model 89/90, deze past (misschien alleen even de lagers aanpassen) er zo in

je kunt ook een zxr 750 up side down gebruiken, maar daar moet je de balhoofdpen vervangen

succes
 
Zo gisteren oldtimer z 750 verkocht , weer meer ruimte in de schuur en wat centjes voor een dikke voorvork , maar eerst nog een betaalbare vinden.Zal eerst eens wat foto's plaatsen van de gpz's brikken.
 
weet niet of je men adv. gelezen heb, maar mijne mag voor 1500 weg.

dan heb je alles wat je nodig hebt, desnoods gebruik je mijn frame neit om je eigen crea. mbt de kont ed. zelf te bepalen.

anyway, think about it.

Gr. Steven
 
Ben bezig om in de hoek geschopte b1 1100 weer lopend te maken , uitlaat monteren etc. mag deze ook weg dus wie weet Steven !Valt in ieder geval niet mee om voor leuk geld onderdelen te vinden !
 
Terug
Bovenaan Onderaan