grandado en lang wachten

hrc 123

Die hard MF'er
24 jul 2009
477
168
het zuiden
heb in november al bij hun wat besteld op marktpl en dacht dat het een nederlands bedrijf was.
maar na afrekenen zag ik vezenden uit china pfffff
heb op de dag van vandaag noch steeds niets ontvangen
meer mensen deze ervaring
 
heb in november al bij hun wat besteld op marktpl en dacht dat het een nederlands bedrijf was.
maar na afrekenen zag ik vezenden uit china pfffff
heb op de dag van vandaag noch steeds niets ontvangen
meer mensen deze ervaring
Dropshipping uit china, zal eind januari wel zijn


Zelfde zooi als alieXpress maar dan met tussenpersoon denk ik.
En die wil er ook aan verdienen.
 
allemaal slimme jongens op een zolderkamertje die overal tussen gaan zitten maar physiek niets kunnen .
 
allemaal slimme jongens op een zolderkamertje die overal tussen gaan zitten maar physiek niets kunnen .

Mwa op zich niet eens zo dom: geen magazijn vol artikelen enz. en gewoon de bestelling doorzetten zodra iemand iets besteld en het direct bij diegene laten leveren.
 
Een half jaar geleden een achterlichtje besteld,dacht gratis verzenden,waarom niet.Kwam er later pas achter dat die zooi nog gemaakt moest worden in China.Na zes weken m'n geld teruggevraagd(en gekregen)want de zending was zoekgeraakt🤢
Probeerden nog uit alle macht om alsnog iets aan me te verkopen,maar ik kom er nooit meer.
 
Ik had begin deze maand een wringijzer besteld bij Grandado. Twee dagen later een email van de customer service dat het artikel niet meer leverbaar is. Emailtje terug gestuurd met het verzoek het betaalde bedrag op mijn rekening te crediteren, zo gezegd zo gedaan. Via datona.nl een wringijzer besteld. Dag later binnen.

Had wel in eerste instantie mijn bedenkingen... grandado? Wat is dat voor naam joh? Verzenden uit China? Maarja, voordeel van de twijfel gegeven en afgewacht.

Niets ernstigs als je mij vraagt. Netjes zaak afgehandeld en alles is weer ok.
 
Tip: als je china(prul) besteld.. altijd met Paypal betalen. Dan krijg je het geld terug als het product niet geleverd is.. vind Paypal daar erg goed in.
 
Grandado... Ooit een remontluchter o.i.d. daar besteld. Juist daar omdat die wat duurder was dan de rommel op AliExpress en daarom ook betere kwaliteit verwachte. Tot m'n verbazing lag er een pakketje uit China in de bus en bij mij vraagtekens, omdat ik zelf niks in China besteld had.

Maar goed, mail gestuurd en aangegeven dat ik dit geen manier van doen vond en dat ik dit zelf ook bij Ali had kunnen bestellen alleen voor €10 minder. Mijn geld terug gegvraagd en gekregen en tevens gevraagd of ik dat geleverde ding ergens naartoe terug kon sturen. Ik hoefte 'm niet terug te sturen, mocht het houden. Dus die is de prullenbak ingegaan. :)

Dus dat was eens en nooit weer Grandado...
 
tja ik zie het al er zijn meer mensen ontevreden maar dit is voor mij ook de eerste en laatste keer
hoop dat het spul wel nog aankomt
ben bij motozoom ook al de boot ingegaan 🔩💲
 
Tip: als je china(prul) besteld.. altijd met Paypal betalen. Dan krijg je het geld terug als het product niet geleverd is.. vind Paypal daar erg goed in.
Heb nu twee keer een ‘dispute’ geopend en zonder Paypal gewoon m’n geld terug gekregen. Maar dat was op alieXpress, grandado loop ik met een grote boog omheen.

Grandado... Ooit een remontluchter o.i.d. daar besteld. Juist daar omdat die wat duurder was dan de rommel op AliExpress en daarom ook betere kwaliteit verwachte. Tot m'n verbazing lag er een pakketje uit China in de bus en bij mij vraagtekens, omdat ik zelf niks in China besteld had.

Maar goed, mail gestuurd en aangegeven dat ik dit geen manier van doen vond en dat ik dit zelf ook bij Ali had kunnen bestellen alleen voor €10 minder. Mijn geld terug gegvraagd en gekregen en tevens gevraagd of ik dat geleverde ding ergens naartoe terug kon sturen. Ik hoefte 'm niet terug te sturen, mocht het houden. Dus die is de prullenbak ingegaan. :)

Dus dat was eens en nooit weer Grandado...
Ghehehe._O-
 
Grandado... Ooit een remontluchter o.i.d. daar besteld. Juist daar omdat die wat duurder was dan de rommel op AliExpress en daarom ook betere kwaliteit verwachte. Tot m'n verbazing lag er een pakketje uit China in de bus en bij mij vraagtekens, omdat ik zelf niks in China besteld had.

Maar goed, mail gestuurd en aangegeven dat ik dit geen manier van doen vond en dat ik dit zelf ook bij Ali had kunnen bestellen alleen voor €10 minder. Mijn geld terug gegvraagd en gekregen en tevens gevraagd of ik dat geleverde ding ergens naartoe terug kon sturen. Ik hoefte 'm niet terug te sturen, mocht het houden. Dus die is de prullenbak ingegaan. :)

Dus dat was eens en nooit weer Grandado...
Weet je ook gelijk waar die hogere prijs vandaan komt. Want hoewel het eerste deel misschien niet netjes is, is de oplossing dat wel.
 
bij Alie kan je best nog mooie spullen halen.. ik haal er vooral audio spul zoals RCA kabels en in-ear hoofdtelefoons.. als je weet bij welke shops te zoeken dan komt er soms best goed spul uit China voor een fractie van de prijs.. Zo kan je bijv. ook beveiligingscamera's van bijv. Dahua halen uit China.. De camera kost daar 40 euro met (eventuele import) 60-ish euro. In Nederland rekenen webshops voor exact dezelfde camera 250/300 euro.

Zoals de hierboven beschreven bootverzendingen gebeurt vaak met hele goedkope prul.. het wat duurdere spul sturen ze met luchtpost.
 
bij Alie kan je best nog mooie spullen halen.. ik haal er vooral audio spul zoals RCA kabels en in-ear hoofdtelefoons.. als je weet bij welke shops te zoeken dan komt er soms best goed spul uit China voor een fractie van de prijs.. Zo kan je bijv. ook beveiligingscamera's van bijv. Dahua halen uit China.. De camera kost daar 40 euro met (eventuele import) 60-ish euro. In Nederland rekenen webshops voor exact dezelfde camera 250/300 euro.

Zoals de hierboven beschreven bootverzendingen gebeurt vaak met hele goedkope prul.. het wat duurdere spul sturen ze met luchtpost.

Toch is dat niet helemaal waar.
De camera’s van Dahua die via de importeur in Nederland komen worden onder andere voorzien van een Nederlandse firmware.

Ook als er een keer een probleem zou zijn is er op deze manier goede ondersteuning.

Die prijzen die je voor de camera’s ziet in de Nederlandse webshops zijn overigens flink aan de hoge kant want ik weet wat ze kosten zonder tussenkomst van een webshop ;)
 
Het komt ook met de boot, daarom duurt het zo lang. :P

en met wat pech ligt het op de wadden eilanden
1577262443998.png
 
Toch is dat niet helemaal waar.
De camera’s van Dahua die via de importeur in Nederland komen worden onder andere voorzien van een Nederlandse firmware.

Ook als er een keer een probleem zou zijn is er op deze manier goede ondersteuning.

Die prijzen die je voor de camera’s ziet in de Nederlandse webshops zijn overigens flink aan de hoge kant want ik weet wat ze kosten zonder tussenkomst van een webshop ;)

En het mooie van die chinese camera's ; zo gauw ze online gaan melden ze zich netjes bij de fabrikant; tenminste, dat wist een ICTér me laatst te vertellen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan