grandado en lang wachten

Heb je wellicht nog tips voor die beveiligingscamera's? Welk type is dat van dahua? Wil er hier nog eentje buiten hangen en ben een beetje aan het kijken. Met name nachtzicht is dan belangrijk, eventueel voeding via Poe en opslag op NAS. Durf die gok wel aan voor het prijsverschil :)

Dahua IPC HDW5831R ZE, is een 4k camera met erg goede beeldkwaliteit voor het geld.
 
Net gisteren wat besteld bij gandado en jawel vanmorgen een e-mail dat het langer kon duren..... _O-
 
Die is wel mooi! Maar wel een iets ander budget dan wat ik in gedachten had :D €180,- bij Ali. In de goedkopere prijsklasse daar nog tips?

Ik misschien wel maar kan nu even niet kijken naar welk type, ik kom er vanavond wel even op terug.
 
Overigens, onlangs ook een GoPro 4 alu behuizing daar gekocht. Tuurlijk erg goedkoop en moet je niets van verwachten maar als er ALU staat moet het alu zijn.

Het is gewoon kunststof, dus ik ben nog op zoek naar een alu heavy duty huis. Ook bericht terug, ik mocht hem houden en kreeg 40% terug. Dat is leuk, maar heb ik niets aan. Geld wil ik terug. Oke, wel moeilijk gedoe om wat terug te sturen en gezeik over 1,99 track and trace die hun geen verzendkosten vinden en dus niet terug betalen maar oke. 1,99 leergeld en nooit meer wat bij Grandado kopen.
Tja, de meeste BikerBoyzzzz hebben niet eens in de gaten dat hun RVS nep-Akra's eigenlijk van verontreinigd aluminium gemaakt zijn.
Dit, lieve mensen, is geen grap!
 
Begin december de levertijd opgevraagd van een item.
Helaas nog geen antwoord gehad 🤨.
 
Die is wel mooi! Maar wel een iets ander budget dan wat ik in gedachten had :D €180,- bij Ali. In de goedkopere prijsklasse daar nog tips?

Eventueel kan je ook kijken naar de IPC-HDBW 4433R-ZS, die is een stuk goedkoper, vergeet niet muurbeugels mee te bestellen als je ze nodig hebt etc.
 
Tja, de meeste BikerBoyzzzz hebben niet eens in de gaten dat hun RVS nep-Akra's eigenlijk van verontreinigd aluminium gemaakt zijn.
Dit, lieve mensen, is geen grap!
Jeeeezus, de specs van dat ding polycarbonaat en aluminium (schroeven?)

Specificaties:
  • Merknaam: KIMILILY
  • Modelnummer: 10.2-8.9ss
  • Type: Waterdichte Behuizingen
  • Bundle: 1 bundel
  • Compatibel Action Camera Brand: GoPro
  • Materiaal: PC+AL
 
Ik misschien wel maar kan nu even niet kijken naar welk type, ik kom er vanavond wel even op terug.

De reactie is iets later geworden.

De volgende camera's zijn een stuk beter betaalbaar maar geven nog steeds erg mooi beeld:

IPC-HDW2231R-ZS (2MP)
IPC-HDW2320RP-Z (3MP)
IPC-HDW5231R-ZE (2MP)
HDBW2231R-ZS (2MP)

Van bovenstaande camera's weet ik dat ze goed beeld geven (ook in het donker) want deze heb ik regelmatig geïnstalleerd, helaas kan ik geen screenshots laten zien ivm privacy.

Ter info: 2 megapixel lijkt niet veel, maar dat is full HD!
Bovenstaande camera's kosten volgens google hier in Nederland tussen de 250 en 300 euro maar aangezien we het hier over grandado en aliexpress hebben zullen ze wel een stukje goedkoper zijn als je ze daarvandaan haalt! :+
 
De reactie is iets later geworden.

De volgende camera's zijn een stuk beter betaalbaar maar geven nog steeds erg mooi beeld:

IPC-HDW2231R-ZS (2MP)
IPC-HDW2320RP-Z (3MP)
IPC-HDW5231R-ZE (2MP)
HDBW2231R-ZS (2MP)

Van bovenstaande camera's weet ik dat ze goed beeld geven (ook in het donker) want deze heb ik regelmatig geïnstalleerd, helaas kan ik geen screenshots laten zien ivm privacy.

Ter info: 2 megapixel lijkt niet veel, maar dat is full HD!
Bovenstaande camera's kosten volgens google hier in Nederland tussen de 250 en 300 euro maar aangezien we het hier over grandado en aliexpress hebben zullen ze wel een stukje goedkoper zijn als je ze daarvandaan haalt! :+


Als ik hem uit china haal duurt het nog wel wat langer! Ik ga me er eens even in verdiepen. Thnx allen!
 
Heel erg hi-tech deurbeveiliging te koop bij Grandado:

grandado.png
 
Mijn vrouw heeft per ongeluk op Grandado besteld. Ze let best goed op, maar had niet door dat ze bij een Azië dropshipper bestelde. Er stond uiteraard "op voorraad", dus ze ging eens kijken waarom er na een week niks gebeurd was.... Jammer joh, nog een week of 3 wachten. Zou voor mijn bedrijf heel wat kosten schelen... Hele magazijn opheffen, gillen dat ik alles op voorraad heb en dan na de klant order alles bestellen bij een troepschuiver in China..
 
Nou, weer een aantal mails verder maar de 6,95 verzendkosten komen terug.

“Excuus u hebt helemaal gelijk dit had gelijk gedaan moeten worden enz”

Dus met wat doorzetten uiteindelijk netjes afgehandeld.
Nu bedenken hoe ik de camera achteruit dan wel kan monteren.

Hou vooral vast dat gevoel. Dat hebben ze in Engeland ook en daar maken ze echte Britse kwaliteit.
Ik volg je even niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan