Gratis naar de ONK / Benelux Trophy races?

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.597
36.117
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Zo, nu ik je aandacht heb... Nee, niet gelogen maar vraag wel een kleinigheidje terug.
Ik zat nog te denken, waar plaats ik dit? Circuitrijden en trackdays? Waar is wat te doen? Algemeen? Gezocht? Misschien later nog eens verplaatsen, maar laten we hier eens beginnen.


Ik ga dit jaar in de Benelux Trophy (en daarmee dus ook het ONK) van start en hoewel mijn vader (op 1 race na) altijd mee gaat is hij inmiddels ook bijna 70 en niet meer zo fit als hij ooit eens was. En omdat ik soms in het parc fermé moet staan heb ik daar een aantal zaken nodig zoals aggregaat, paddockstands, bandenwarmers, pitbord en nog wat spullen waarom een paar extra handen zeer welkom zou zijn zodat pa niet alles alleen hoeft te doen. 2 man hulp is echt genoeg, dus alle dagen heb ik 1 man extra "nodig" en alleen voor Assen 30 juni en 1 juli heb ik 2 man nodig.
Dat is over het algemeen slechts 2x per dag, de rest van de tijd kan je races kijken, over het paddock/circuit rond gaan, mijn koelkast leegzuipen of een sudoku maken als dat je ding is 😉 Eten en drinken zorgen we voor, een slaapplek hebben we ook en je kan meerijden naar het circuit of als je dat liever doet met eigen vervoer.

Je hoeft niet technisch te zijn. Gezellig zijn is een must, 2 handen en 2 benen een pré. Het gaat namelijk hoofdzakelijk om het helpen om de pitkar en spul naar de vooropstelling/start te brengen de rest is bonus.
En belangrijk, ik ben geen Bendsneijder of Zonta, niet eens in de buurt van @valraven of andere ook snelle rijders hier op MF en sta gewoon met sleurhut, tent en bus op de paddocks. Ook rij ik geen 1:40ers met mijn 600 op Assen maar wel gewoon leuk onderweg en wil dit jaar een volledig seizoen proberen te rijden mits dat financieel allemaal lukt.

Ik hoor het héél graag als je ergens een keer kan helpen!

Linkje naar infomail:

Ik heb in totaal 9 race weekenden en daar is dit ruwweg de planning:
Naamloos.jpg


5 IMG_1362.JPEG


IMG-0202.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jarenlang gedaan. IDM, ONK, kawa- en boxercup...
Het ontbreekt me helaas aan de vrije tijd, maar dikke aanrader voor diegene voor wie het past.
Uitsluitend geweldige herinneringen aan over gehouden.

Succes en veel plezier!!!
 
Jarenlang gedaan. IDM, ONK, kawa- en boxercup...
Het ontbreekt me helaas aan de vrije tijd, maar dikke aanrader voor diegene voor wie het past.
Uitsluitend geweldige herinneringen aan over gehouden.

Succes en veel plezier!!!
Gereden of geholpen?
Maar ja ik heb er zin in! Hoofdzakelijk omdat het een mooi afwisselende kalender is itt de Assen cup competities. Van de kostenraming springen de tranen je in de ogen maar soit!
 
Als pitspoes 😇
Van vering afstellen over benzine inhoud berekenen, pitsbord, ECU programmeren tot blok uit het wrak in een nieuw kader plaatsen tussen 2 sessies in.
Nachtwerk en hard labeur afgelost met onvergetelijke feesten schept een band en een schat aan herinneringen.

Sponsors zoeken was ook een taak, dat begrijp je allicht wel 😀
 
Als pitspoes 😇
Van vering afstellen over benzine inhoud berekenen, pitsbord, ECU programmeren tot blok uit het wrak in een nieuw kader plaatsen tussen 2 sessies in.
Nachtwerk en hard labeur afgelost met onvergetelijke feesten schept een band en een schat aan herinneringen.

Sponsors zoeken was ook een taak, dat begrijp je allicht wel 😀
Nou ja, zo profi heb ik het allemaal niet. Dus aanwezig zijn is voldoende voor mensen die eventueel interesse hebben :)
 
@Roy "R"acing ik ga je 100% zeker bijstaan. Ik heb jarenlang circuit service gedaan tot aan heel groot toe, klein en gezellig is nog steeds mijn favoriet. Ik wil nog wel wat sponsoren ook, leuk die oranje sticker op je motor
 
Je hoeft niet technisch te zijn. Gezellig zijn is een must, 2 handen en 2 benen een pré. Het gaat namelijk hoofdzakelijk om het helpen om de pitkar en spul naar de vooropstelling/start te brengen de rest is bonus.
En belangrijk, ik ben geen Bendsneijder of Zonta, niet eens in de buurt van @valraven of andere ook snelle rijders hier op MF en sta gewoon met sleurhut, tent en bus op de paddocks. Ook rij ik geen 1:40ers met mijn 600 op Assen maar wel gewoon leuk onderweg en wil dit jaar een volledig seizoen proberen te rijden mits dat financieel allemaal lukt.
Je wist dat ik dit ging lezen he! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan