Gratis oefen examens?

Amen, zo denk ik er 100% ook over.
Buitenlanders die hier komen en die gewoon werken is niks mis mee, sterker nog: ik heb meer respect voor de Antilliaan die ik soms om 5 uur sochtends op de fiets zie kranten bezorgen als ik terug kom van stappen, dan dat ik respect heb voor een zakenman die in zijn lease Audi hele dag een beetje rond tourt.
Waarom? Alsof iemand een lease Audi verdient met alleen maar rondtoeren :?
Echter moet het wel erkend worden dat de Nederlandse bevolking meedraagt aan een beter bestaan voor deze mensen. Je komt in dit land, zonder iets dan ook, en je krijgt gewoon geld zonder er iets voor te hoeven doen. Als sommigen dán nog het lef hebben om te roepen kut land en kut hollanders, mogen ze voor mij part zonder pardon op het eerste vliegtuig terug. moet je dan eens zien hoe snel ze nederland dan toch wel heel fijn vinden.
:^
 
Houdt het maar gewoon even op die oefenexamens aub.

De rest bespreken jullie maar samen op een pleintje, via mail, facebook, linkdin en weet ik veel wat voro moderne fratsen jullie tegenswoordigs allemaal gebruiken...
 
Wat een discussie! Laat iemand van 18 een beetje met rust, die jongen heeft nog wat tijd nodig om met een frisse blik de wereld in te kunnen kijken (maar een beetje plagen mag altijd natuurlijk). Ik zeg snel je rijbewijs halen Mustiej en gewoon mee met het testweekend in 2013!

Zo en nu ga ik ook ff faxen, maar dan met Darmstad!!!
 
Laatst bewerkt:
Respect voor Mustiej dat ie zich niet gek laat maken. Ik zit wel eens knarsetandend met kromme tenen naar zijn topics te kijken, maar hij laat zich nu niet uit de tent lokken. Goed zo. En gefeliciteerd met je theorie.
 
En weer terug ontopic B|

Mustiej jonge gefeliciteerd!!!

Ik mijn tijd was het oefenexamen trouwens op zaterdag middag bij de rijschool.
Met lauwe koffie, broodjes en gratis gezelligheid :Y

Ik raad het iedereen altijd aan om een theorie weekend te doen, kost een paar tientjes, maar je hebt er echt wat aan.
Je kunt het hele theorieboek van voor tot achter 10x doorlezen, maar zolang je niet weet waarom dingen zijn zoals ze zijn blijft het niet lang plakken.

Ik heb er altijd veel aan gehad, er zijn anekdotes en ezelsbruggetjes waar ik nu nogsteeds weleens aan denk.

En de gratis gezelligheid *O*
 
Hey cliniclown,

Volgens mij heeft Mustiej zijn theorie een week geleden al gehaald.
 
Laatst bewerkt:
Heb hem al een week en zit sindsdien op rijschool te wachten.
Weer had die beloofd mij te bellen en weer niet gebeld.
Morgen moet ik van 9 tot 5 werken en rijschool is van 10 tot 1 uur open.
Dus als ik gebeld word kan ik niet opnemen.
Mensen van die rijschool geven ook doodleuk aan van: Ja ik ben niet erachter geweest nog..
Zeg dan gelijk dat je mij niet wilt lessen.
Nieuwe rijschool zoeken dus!
 
Heb hem al een week en zit sindsdien op rijschool te wachten.
Weer had die beloofd mij te bellen en weer niet gebeld.
Morgen moet ik van 9 tot 5 werken en rijschool is van 10 tot 1 uur open.
Dus als ik gebeld word kan ik niet opnemen.
Mensen van die rijschool geven ook doodleuk aan van: Ja ik ben niet erachter geweest nog..
Zeg dan gelijk dat je mij niet wilt lessen.
Nieuwe rijschool zoeken dus!


Beste Mustiej,

Goed bedoeld advies:
Motorrijbewijs halen? - ANWB Motorrijles - Persoonlijk lesadvies

Want op het huidge tempo haal je het nooit voor 19 januari.

Greetz
 
Dan willen ze waarschijnlijk niks verdienen.
Als ze de moeite niet nemen je te bellen, gewoon naar een ander.
Of eventueel de spoedcursus die Yopperdepop aangeeft.
 
Wat is dat met die telefoontjes? Je belt toch gewoon voor een afspraak, en lessen maar?

Voor auto gaat het zo tenminste wat mij verteld word.
Alleen voor motor opleiding moet je formulier invullen op hun website en wachten totdat ze een instructeur gevonden hebben om met je contact te nemen.
 
Balen -O-

In mijn tijd liep je naar de rijschool en maakte je een afspraak voor je eerste les, klaar.
Na de eerste les zei de rijinstructeur dat gaat wel goed komen en werd het examen aangevraagd.
1,5 maand later reed ik rond *O*

Zie wel dat er een hoop veranderd is sinds die tijd.
 
Voor auto gaat het zo tenminste wat mij verteld word.
Alleen voor motor opleiding moet je formulier invullen op hun website en wachten totdat ze een instructeur gevonden hebben om met je contact te nemen.

Rijd gewoon langs bij een rijschool, schrijf je in en maak een afspraak.
 
Als ik Mustiej was en echt nog voor alle nieuwe regels ingaan mijn rijbewijs wou halen, dan zou ik ff googelen op de termen: "rijbewijs spoedcursus". Meteen beginnen en halen. Met een reguliere rijschool ben je wel ff bezig en met een beetje pech valt de winter vroeg dit jaar en met bakken sneeuw. Daardoor is er weer kans op uitvallen van lessen en examens.
 
Ik snap ook niet waarom een rijschool pas gaat zoeken naar een instructeur als je je eigen inschrijft :?
Mag hopen dat ze die toch al in dienst hebben of werken ze daar met zzp'ers ofzo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan