Gratis webinars voor MotorForum leden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Redmanta

Rookie
23 apr 2017
27
0
Beste motorvrienden

Ik lees al een poosje mee op dit forum, en zie dat er betrekkelijk veel interesse is in routes, reizen, navigatie en dergelijke en laten dat nu ook net mijn interesses zijn!|
Zoals sommigen wellicht weten, geef ik met enige regelmaat gratis training in het gebruik van MyRoute-App via webinars die te volgen zijn via pc of tablet.|
Het lijkt me leuk, als daar interesse voor is, om een dergelijk webinar speciaal voor MF-leden te organiseren.
Het onderwerp kan van alles zijn, daar zouden jullie wat mij betreft over kunnen stemmen, maar denk aan het vinden, maken, en delen van mooie ritten en routes, voor jezelf, de vriendengroep of de motorclub, voor een middag, een weekend of de zomervakantie.
Ik ben benieuwd naar de reacties en hoor graag jullie input
Alvast bedankt!

Groet
Serge
 
Leuk initiatief, ik lees mee!
Gebruik de app nog niet, maar lijkt me wel handig voor als ik ooit een eigen route wil gaan rijden :t
 
De eerste keer de openingspost lezend vond ik het een tof idee, leuk dat iemand zoiets organiseert voor z'n medeforummers.

Alleen is dit pas je 2e reply ever op M-F en de andere reply kijk dan blijkt het toch niet uit liefde voor de forum bezoekers te zijn maar toch meer voor de liefde voor het geld. Redmanta in "Ervaringen met MyRouteApp" en dit word dus gekwalificeerd als spam.

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan