Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Na 10 jaar de xtx gereden te hebben. Is het gisteren tijd geworden voor een wat serieuzere brommer. Een Adventure 1190 R nu maar hopen dat we vriendjes worden.
 
Kom dan niet uit Groningen, maar ben er wel vaak te vinden.
Dit is mijn bike
 

Bijlagen

  • 18B03242-FE75-44AE-9127-40CCDB97D071.jpeg
    104,7 KB · Weergaven: 23
Ik kom dus wel uit Groningen, toen ik er laatst weg ging was er geen motor te bekennen in Nieuweschans, niet één.
 
Nieuweschans dan heb je een Kleine kans dat je Dylan of puck tegen komt voor de rest rijden daar weinig mensen op de motor.
 
Nieuweschans dan heb je een Kleine kans dat je Dylan of puck tegen komt voor de rest rijden daar weinig mensen op de motor.
Nieuweschans dan heb je een Kleine kans dat je Dylan of puck tegen komt voor de rest rijden daar weinig mensen op de motor.
Nieuweschans dan heb je een Kleine kans dat je Dylan of puck tegen komt voor de rest rijden daar weinig mensen op de motor.

Toen ik er weg ging uit de Weverstraat in 1955 zag je er geen ene motor Denk dat er nog wel familie van mij woont, b.v. Abbas, Langenberg, Woldendorp
 
Als je deze komend jaar ziet rijden ben ik het !
 

Bijlagen

  • 43913726_376130869622645_5685039747661752098_n.jpg
    71,9 KB · Weergaven: 15
Status
Niet open voor verdere reacties.