Grote Harley-Davidsontopic deel 7: de hoed van Murph

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
harder dan 0km/u rijden ?

:+

serieus antwoord: het is afhankelijk wat kapot is: de teller, de kabel, de km teller sensor, aansluitpunt ?
 
harder dan 0km/u rijden ?

:+

serieus antwoord: het is afhankelijk wat kapot is: de teller, de kabel, de km teller sensor, aansluitpunt ?


Zowel de snelheidsmeter, de kilometer teller als de dagteller zijn er mee opgehouden.

Het lijkt mij dus dat er een kabeltje of draadje losgetrilt is.
 
Oh mijn god.. rij ik langs de manege bij ons in de buurt, een weiland vol tentjes en goldwings..
 
Heb een probleem. '(
Achter heb ik een GMA remklauw met een SJP rempotje, de remolie die er inzat was goed zwart. Remolie moet dus ververst worden, opgezocht wat voor remolie normaalgesproken in een GMA klauw zit en dat is dot5.
Nu mijn vraag wordt dot 5 ook zwart maw neemt het ook vuil op ?
Heb zelf de voorkeur voor dot 4 nou kun je die 2 niet mengen, heb begrepen dat als je alle rubbers demonteert en schoonmaakt met spiritus incl de remleiding dat je van soort remolie kan wisselen. Iemand hier ervaring mee ?
 
Zowel de snelheidsmeter, de kilometer teller als de dagteller zijn er mee opgehouden.

Het lijkt mij dus dat er een kabeltje of draadje losgetrilt is.

waarschijnlijk de kabel gebroken ja..
ff losdraaien van de teller en een rukje geven aan het vierkante dingetje wat eruit steekt (uit de kabel) trek je hem eruit?.... kabel stuk ff nieuwe halen...

blijft ie zitten? ff het voorwiel van de grond en ff een slinger geven.. draait het vierkante dingetje? ja.. teller kapot.. nee?.. opnemer van het wormwiel overleden.. nieuwe meenemer halen.. 2:1

diagnose binnen 5 minuten gesteld.. reparatie afhankelijk van wat er stuk is.. tussen de 5 minuten en een half uur. (wiel eruit, meenemer eraf nieuwe erop en wiel erin..)
 
naar zeist geweest.. lekker weer, leuke fiestjes :Y

zoals gewoonlijk weer veel te druk bij de vreetschuur en de muntjes verkoop... :( dus weer hongerig en dorstig rondgelopen..

heb zo een hekel aan muntjes/betaalpapiertjes bij dit soort dagen.. B|

maar goed.. feutoeus *O*

(klikken om te vergroten)
















 
naar zeist geweest.. lekker weer, leuke fiestjes :Y

zoals gewoonlijk weer veel te druk bij de vreetschuur en de muntjes verkoop... :( dus weer hongerig en dorstig rondgelopen..

heb zo een hekel aan muntjes/betaalpapiertjes bij dit soort dagen.. B|

maar goed.. feutoeus *O*

nergens last van gehad, overal zo aan de beurt..
vreetschuur was ook niet echt een aanrader..

verder errug mooie motoren gezien(bozzies bikes)
 
Heb een probleem. '(
Achter heb ik een GMA remklauw met een SJP rempotje, de remolie die er inzat was goed zwart. Remolie moet dus ververst worden, opgezocht wat voor remolie normaalgesproken in een GMA klauw zit en dat is dot5.
Nu mijn vraag wordt dot 5 ook zwart maw neemt het ook vuil op ?
Heb zelf de voorkeur voor dot 4 nou kun je die 2 niet mengen, heb begrepen dat als je alle rubbers demonteert en schoonmaakt met spiritus incl de remleiding dat je van soort remolie kan wisselen. Iemand hier ervaring mee ?

DOT5 is paars van kleur. En kan ook vies worden, als je het er maar lang zat in laat zitten. Lijkt mij dat iemand al eerder eea gemixt heeft, gok ik zo maar even :X

Ik zou er gewoon DOT5 in doen.
 
Ben maar effe geweest, vrij vroeg. Stonden nog geen rijen.

paar leuke fietsen gezien maar 't zijn vaak toch dezelfde die je bij andere dagen ook ziet.

Wel grappig die uber nette, schone, nieuwe rugpatches :')
 
Ben maar effe geweest, vrij vroeg. Stonden nog geen rijen.

paar leuke fietsen gezien maar 't zijn vaak toch dezelfde die je bij andere dagen ook ziet.

Wel grappig die uber nette, schone, nieuwe rugpatches :')

ja ze vielen wel aardig op..

fietsen zijn idd vaak dezelfde maar de meeste blijven mooi..
 
ik was vandaag ook in zeist met me kluppie ......

lekker weer ,...lekker ritje .......

goeie muziek ,.....


en dezelfde kraampies met dezelfde mensen met dezelfde spullen ......
 
Wij waren in Oudewater. Ook gezellig daar. :Y
geen zijspan gezien hoor ;)

was er ook wel vroeg en ook vroeg weer weg. O-)

heb een "Thunderbike" gezien en eigenaar nog ff gesproken, zat een S&S blok in een thunderbike frame met een ZX10 voorkant, vork en remmerij etc.

pneumatisch systeem/achterveer...
EN clip ons op een HD :}


Errug gaaf


Volgens mij was de ene kleur in Oudewater en de andere in Zeist O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan