Grote Harley-Davidsontopic deel 7: de hoed van Murph

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de laatste onderhoudsbon van 2009 staat dot5 voor de achterrem, dus ws is het niet vervangen ondertussen. Ga maar eens dot5 zoeken lekker duur spul trouwens. :(


dot 5 heeft als voordeel dat het veilig is voor je lak en niet hygroscopisch is.

na een half jaartje ofzo is het van paars naar geel veranderd, dus nog langer en het zal idd wel zwart worden.

als het gemixed zou zijn had je wel kristallisatie gehad in je potje en leidingen.
 
deze dus :9~ :9~ :9~

mk81o7.jpg

2nm2h3k.jpg

f6p2h.jpg



*O* :}

alleen de grondspeling was "wat minder" :+


maar met dit uiterlijk maakt dat niet uit })
 
Laatst bewerkt:
klopt iets niet

evoblok past niet zo 1 2 3 in een hydraframe, los van het feit dat het ook nog eens gewoon belachelijk is.

ik heb zo´n donkerbruin vermoeden dat ik deze adverteerder wel ken ook.
zwendel/oplichter klaas schipper uit wirdum(licht vlakbij delfzijl)
heeft ook een hele tijd gehandeld met allerlij mooi gespoten maar totaal verklote uit het oosten geimporteerd liberators.
en ook het verschacheren van alerhanden ondefineerbaar schroot(hij noemt ze klasiekers)is meneer erg goed in.

denk dat kibbe nm ook wel kent?~[/quote]


Ja er klopt zeker iets niet
je nederlandse taal is om te huilen
Als je je eigen taal niet machtig bent waarom zeg je dan uberhaupt iets

En dat heeft dan ook verstand van een Harley

tuurlijk de beste stuurlui bevinden zich tegenwoordig niet meer op wal maar op het veilige wereld wide internet
sedert wanneer bestaan er trouwens zulke laffe figuranten in de motor wereld die zo achterbaks achter iemands rug om bull shit verkopen...ben je je ballen verloren ofzo
geen wonder dat je geen klauw meer omhoog steekt naar andere motorrijders
daar wil je je toch ook niet mee geassocieerd worden
 
klopt iets niet

evoblok past niet zo 1 2 3 in een hydraframe, los van het feit dat het ook nog eens gewoon belachelijk is.

ik heb zo´n donkerbruin vermoeden dat ik deze adverteerder wel ken ook.
zwendel/oplichter klaas schipper uit wirdum(licht vlakbij delfzijl)
heeft ook een hele tijd gehandeld met allerlij mooi gespoten maar totaal verklote uit het oosten geimporteerd liberators.
en ook het verschacheren van alerhanden ondefineerbaar schroot(hij noemt ze klasiekers)is meneer erg goed in.

denk dat kibbe nm ook wel kent?\


Ja er klopt zeker iets niet
je nederlandse taal is om te huilen
Als je je eigen taal niet machtig bent waarom zeg je dan uberhaupt iets

En dat heeft dan ook verstand van een Harley

tuurlijk de beste stuurlui bevinden zich tegenwoordig niet meer op wal maar op het veilige wereld wide internet
sedert wanneer bestaan er trouwens zulke laffe figuranten in de motor wereld die zo achterbaks achter iemands rug om bull shit verkopen...ben je je ballen verloren ofzo
geen wonder dat je geen klauw meer omhoog steekt naar andere motorrijders
daar wil je je toch ook niet mee geassocieerd worden[/quote]



...laat me raden jij hebt die h-d te koop staan?

geen idee wie je bent maar ik vind het niet netjes om in je allereerste berichtje op m-f
gelijk een grote bek op te zetten...
meeste nieuwelingen stellen zich netjes voor hier op dit forum.

ik verkoop achter niemands rug bullshit??....ook m-f is een openbaar medium waar ook jij dus op kan lezen
ik heb mijn mening over een bepaalde motorfiets gegeven,dat mag in een vrij land,zoiets heet kritiek leveren(slecht of goede)
dat jij het daar niet mee eens bent,prima ,jouw probleem.
en ja ik heb ook kritiek geleverd op een zekere handelaar in oude shit in de buurt van appingendam....en?
ik loop al ietsje langer gister mee in de motorwereld en mijn techniesche kennis(zeker op harleygebied)is voldoende aanwezig,maar dat hoef ik aan jouw niet te verantwoorden.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Wil me ff voorstellen ik ben sinds zaterdag ook een trotse bezitter
van een 79'HD Ironhead XLH 1000
met een orginele hardtail frame, het blok is in 2009 gereviseerd + nog een aantal acc.
Hiervoor heb ik een aantal sportmotoren gehad en het werd tijd voor iets anders.
Sinds zaterdag heb ik met de HD een aantal km mee gereden en moet zeggen het bevalt me goed. Hoop hier veel lol en informatie op te doen.
groet Jeroen
hd.JPG
 
Laatst bewerkt:
...laat me raden jij hebt die h-d te koop staan?

geen idee wie je bent maar ik vind het niet netjes om in je allereerste berichtje op m-f
gelijk een grote bek op te zetten...
meeste nieuwelingen stellen zich netjes voor hier op dit forum.

ik verkoop achter niemands rug bullshit??....ook m-f is een openbaar medium waar ook jij dus op kan lezen
ik heb mijn mening over een bepaalde motorfiets gegeven,dat mag in een vrij land,zoiets heet kritiek leveren(slecht of goede)
dat jij het daar niet mee eens bent,prima ,jouw probleem.
en ja ik heb ook kritiek geleverd op een zekere handelaar in oude shit in de buurt van appingendam....en?
ik loop al ietsje langer gister mee in de motorwereld en mijn techniesche kennis(zeker op harleygebied)is voldoende aanwezig,maar dat hoef ik aan jouw niet te verantwoorden.


let op je bloed-druk :)

Sick ,....hoe is 't afgelopen met 'die Black Night bas-riedel ? ,....ben je d'r uit ? :/
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Wil me ff voorstellen ik ben sinds zaterdag ook een trotse bezitter
van een 79'HD Ironhead XLH 1000
met een orginele hardtail frame, het blok is in '99 gereviseerd + nog een aantal acc.
Hiervoor heb ik een aantal sportmotoren gehad en het werd tijd voor iets anders.
Sinds zaterdag heb ik met de HD een aantal km mee gereden en moet zeggen het bevalt me goed. Hoop hier veel lol en informatie op te doen.
groet Jeroen
[afbeelding]
welkom.
mooie sporty..ken het ding ergens van(waarschijnlijk ergens gespot onderweg of op een treffen ofzo...ging iig een belletje rinkelen toen ik em zag)
 
Hoi,
Wil me ff voorstellen ik ben sinds zaterdag ook een trotse bezitter
van een 79'HD Ironhead XLH 1000
met een orginele hardtail frame, het blok is in '99 gereviseerd + nog een aantal acc.
Hiervoor heb ik een aantal sportmotoren gehad en het werd tijd voor iets anders.
Sinds zaterdag heb ik met de HD een aantal km mee gereden en moet zeggen het bevalt me goed. Hoop hier veel lol en informatie op te doen.
groet Jeroen
[afbeelding]


welkom hier Jeroen ,....

leuk ding man ! :)

Sjors
 
let op je bloed-druk :)

Sick ,....hoe is 't afgelopen met 'die Black Night bas-riedel ? ,....ben je d'r uit ? :/

pff dat soort idioten moet ik van op de pot.

blacknight basloopjes zijn inmiddels uitgezocht..thnax nog
zijn nieuw bandprojectje gestart met een nieuwe gitarist
bianca op bas en ik op de drums.
bianca leert supersnel,maar ik kan merken dat ik lang niet meer gedrumt heb...ben een beetje roestig


morgenkomt er eentje zingen,kijken of dat wat wordt.
 
Nee klopt dit is ook een ander wel origineel frame heb er zelf papieren van bij gekregen.
En hij is in 2009 ipv 99 gereviseerd. en in 96 een andere frame gekregen.

@sick de motor komt uit omgeving Suawoude in Friesland misschien dat het je iets zegt.

welkom,
maar verklaar origineel hardtail frame?

ironheads zijn toch nooit als hardtail geleverd?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Wil me ff voorstellen ik ben sinds zaterdag ook een trotse bezitter
van een 79'HD Ironhead XLH 1000
met een orginele hardtail frame, het blok is in '99 gereviseerd + nog een aantal acc.
Hiervoor heb ik een aantal sportmotoren gehad en het werd tijd voor iets anders.
Sinds zaterdag heb ik met de HD een aantal km mee gereden en moet zeggen het bevalt me goed. Hoop hier veel lol en informatie op te doen.
groet Jeroen
[afbeelding]

Dat is volgens mij geen origineel harley frame.
Lijkt me een weld-on.

En ik zou daar een kickstartert aanhangen. :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
klopt iets niet

evoblok past niet zo 1 2 3 in een hydraframe, los van het feit dat het ook nog eens gewoon belachelijk is.

ik heb zo´n donkerbruin vermoeden dat ik deze adverteerder wel ken ook.
zwendel/oplichter klaas schipper uit wirdum(licht vlakbij delfzijl)
heeft ook een hele tijd gehandeld met allerlij mooi gespoten maar totaal verklote uit het oosten geimporteerd liberators.
en ook het verschacheren van alerhanden ondefineerbaar schroot(hij noemt ze klasiekers)is meneer erg goed in.

denk dat kibbe nm ook wel kent?\


Ja er klopt zeker iets niet
je nederlandse taal is om te huilen
Als je je eigen taal niet machtig bent waarom zeg je dan uberhaupt iets

En dat heeft dan ook verstand van een Harley

tuurlijk de beste stuurlui bevinden zich tegenwoordig niet meer op wal maar op het veilige wereld wide internet
sedert wanneer bestaan er trouwens zulke laffe figuranten in de motor wereld die zo achterbaks achter iemands rug om bull shit verkopen...ben je je ballen verloren ofzo
geen wonder dat je geen klauw meer omhoog steekt naar andere motorrijders
daar wil je je toch ook niet mee geassocieerd worden[/quote]

Afgezien van het feit dat je blijkbaar niet eens een bericht kunt citeren, beheers je zelf het Nederlands ook niet zo heel goed. Ik tel zo even snel 25 fouten (maar dat zijn waarschijnlijk nog altijd minder dan er in die 'Panhead' zitten).

****
Ja, er klopt zeker iets niet.
Je Nederlandse taalgebruik is om te huilen.
Als je je eigen taal niet machtig bent, waarom zeg je dan überhaupt iets?

En dat heeft dan ook verstand van een Harley.

Tuurlijk, de beste stuurlui bevinden zich tegenwoordig niet meer op wal, maar op het veilige wereld wijde internet.
Sedert wanneer bestaan er trouwens zulke laffe figuranten in de motor wereld, die zo achterbaks achter iemands rug om bull shit verkopen...? Ben je je ballen verloren ofzo?
Geen wonder dat je geen klauw meer omhoog steekt naar andere motorrijders.
Daar wil je je toch ook niet mee geassocieerd worden?
****
 
Ik heb ff opgezocht het is een PAUGHCO INC. uit carson city frame zegt mij niet misschien jullie iets. Hij daar vandaan ook geimporteerd.


leuke brommer. Welkom op dit deel van MF.
Ik denk dat paughco wel bij de meeste een belletje doet rinkelen ;)
 
paucho is gewoon de amerikaanse L&L :Y :P

ennuh welkom silverfang!

die fwd controls dat zijn daniel boone controls die hebben een zwak punt. (staan overall niet echt goed te boek) de stangen waar de fwds op geschroeft zitten kunnen krom worden en op de lassen scheuren (breken echt niet meteen af hoor..)
afhankelijk van hoe ze gemonteerd zijn moet je ff een blokje of boutje op de achterzijde van de plaat die tegen het frame komt lassen op de plek waar deze dus niet tegen het frame komt.. (snappie 'm nog? :? ) dan ga je het kromtrekken tegen.
ook de scharnier punten van de pedalen komt vrij snel veel speling op te zitten, altijd goed smeren en als er veel speling op zit moet je bussen vervangen voor bronzen bussen (ff laten draaien)


09072010868.jpg

09072010866.jpg

09072010881.jpg
 
zo ik heb de harley te koop gezet hier op motorforum jaja


...werkt niet hier :/ , ....krijgt alleen maar blablabla-respons en waarschijnlijk ook een zooitje kritiek van scherts-figuren die GEEN harley zoeken .

Ik zou 'ns kijken of er iets leuks bij de handel staat , ..tw : de HD-workshops
( en misschien ook bij HD-dealers ) ,...en 'm gewoon inruilen :/
 
Ok heb al gekeken de platen zien er overigens nog goed uit, en de bus zit inderdaad al wat spelling op. Alleen waar dat boutje moet komen is mij niet helemaal duidelijk.

Wil deze dingetje zelf ook allemaal zelf gaan doen, zag ook dat bovenop de voorvork ook wat olie kwam wel heel weinig maar toch. En dat de achterste uitlaat pakking ook lek is. Ook wil ik klein onderhoud zelf doen aan de motor dat lijkt mij toch niet zo moeilijk. Heeft iemand hier info over? type olie / filters etc.?
 
Welkom silverfang :W Leuke brommer.

Nu krijg je waarschijnlijk te horen dat een werkplaats-handboek onmisbaar is.
Daar staat het namelijk allemaal in.

Alleen zal dat boek voor jou op het motorische gedeelte van toepassing zijn.

@ spelling en taalgebruik _O-

Oh en de beste stuurlui staan niet OP wal maar AAN wal ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan