Grote Harley-Davidsontopic deel 7: de hoed van Murph

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
nah komop met je plaatje.

@mc:wildhogs is zo berschrikkelijk slecht dattie weer leuk is.

bwt film,23 juni komt hier vijfde deel werner in de bioscopen:werner eiskalt.
zit 'm te kijken en schaam me er niet eens voor

sarcasme en zelfspot ...hou ik wel van.

ben zelf ook meer een wild hog dan een fuego _O- _O- _O-
 
Helm.
012-17.jpg



:Y
 
Laatst bewerkt:
en wat is dit dan ?
[afbeelding]
Custom ?

dat is dus een prostreet :Y :Y

en die chopper da's een chopper ja.. maar tegenwoordig noemen alle wannabe's dat eem bobber omdat het geen highneck is.. B|

tussen bobber en chopper zitten nog heel veel stijlen, en alle wannabe's gooien alles maar op 1 hoop.. dikke wielen voor en achter weinig shit erop? bobber... smal voorwiel met grotere diameter dan het achterwiel, weinig shit erop? chopper |( |( |( |( |(

:r

ik bouw zeker een chopper in mijn garage |( |( |( |( alvast een voorwaarschuwing... als Daddy cool klaar is en iemand noemt het een chopper...... dan parkeer ik het hok boven op je noten B| ....

;)

dat gezein over wat is nu welke stijl... vanaf nu noemen we alles gewoon een motor met dikke wielen, een motor met dunne wielen of gewoon een lelijk hok :Y *O* *O*

(verots plaatsen we later wel.. :P )

Nou, jongens, laat maar eens horen wat jullie hiervan vinden...[afbeelding]


eerlijk? :?


eigenlijk vind ik hem wel wat hebben... maar vind het geen harley
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk, ik had er best iets van mezelf bij kunnen zetten. Ik ben Rob, uit regio Gelderland. Ik rij al lang motor, maar heb nu de stap gemaakt naar Harley, nadat ik al jaren bezig was, wel/niet. Die niet was dan steeds door de financiën. Nu dan dus toch, en het voelt meteen goed.

Ja, ik weet dat niet iedereen dit een Harley vind, maar ja, het is er toch een. En ik ben er erg blij mee.
 
Tuurlijk, ik had er best iets van mezelf bij kunnen zetten. Ik ben Rob, uit regio Gelderland. Ik rij al lang motor, maar heb nu de stap gemaakt naar Harley, nadat ik al jaren bezig was, wel/niet. Die niet was dan steeds door de financiën. Nu dan dus toch, en het voelt meteen goed.

Ja, ik weet dat niet iedereen dit een Harley vind, maar ja, het is er toch een. En ik ben er erg blij mee.

Welkom Rob ,...

...snap dat je er dolblij mee bent , .....die motor schijnt fantastisch te rijden ,...en technisch moet ie perfect wezen.

Die V-rods spreken mij persoonlijk niet zo aan omdat het oude-vertrouwde HD-concept er niet meer in terug te vinden is ,....dat motorblok "klinkt" ook niet meer "HD".

Ik tuf zelf op een evo softail,....en da's eigenlijk qua porum al wat minder leuk
dan z'n voorgangers met gietijzeren cilindertjes...,( daar ben ik ook eerlijk in ),...maar dat was voor MIJ namelijk na zeer lang wikken en wegen het beste compromis ivm de o.a. wat hogere betrouwbaarheid en het "mee kunnen komen" in groeps-verband met de TC's.
 
Laatst bewerkt:
ik vind echt van alles ,.......

...op de mat ,.......

...tw: Bekeuringen van zoontje op brommertje ,......en blauwe enveloppen :r ....

hahaha.. _O- zoiets vind ik ook of ik daar blij mee ben is een ander verhaal

Tuurlijk, ik had er best iets van mezelf bij kunnen zetten. Ik ben Rob, uit regio Gelderland. Ik rij al lang motor, maar heb nu de stap gemaakt naar Harley, nadat ik al jaren bezig was, wel/niet. Die niet was dan steeds door de financiën. Nu dan dus toch, en het voelt meteen goed.

Ja, ik weet dat niet iedereen dit een Harley vind, maar ja, het is er toch een. En ik ben er erg blij mee.

Welkom Rob,
van harte met je aankoop... persoonlijk valt vrod niet in mijn smaak, maar ja.. tis jou bike :Y
 
Tuurlijk, ik had er best iets van mezelf bij kunnen zetten. Ik ben Rob, uit regio Gelderland. Ik rij al lang motor, maar heb nu de stap gemaakt naar Harley, nadat ik al jaren bezig was, wel/niet. Die niet was dan steeds door de financiën. Nu dan dus toch, en het voelt meteen goed.

Ja, ik weet dat niet iedereen dit een Harley vind, maar ja, het is er toch een. En ik ben er erg blij mee.

ding is gebouwd in de Harley fabriek, dus is het een Harley. veel plezier ermee!
zo'n V-rod vind ik wel wat hebben, lekker snel zo'n ding. misschien nog wat opfokken hier en daar, en dan de racers eruit trekken bij de stoplichten :)
 
ik vind echt van alles ,.......

...op de mat ,.......

...tw: Bekeuringen van zoontje op brommertje ,......en blauwe enveloppen :r ....
ik weet weer waarom ik geen auto rijd, verwacht 3 prenten op de zelfde dag gereden... ;(
150, geflits onder een viaduct
gemiddeld 150 op een traject controle
en 80 waar je 50 mag in bebouwdekom ;( wist niet dat ie ouwe flitskaste ook van voren flitste ;(
 
Welkom Rob ,...

...snap dat je er dolblij mee bent , .....die motor schijnt fantastisch te rijden ,...en technisch moet ie perfect wezen.

Die V-rods spreken mij persoonlijk niet zo aan omdat het oude-vertrouwde HD-concept er niet meer in terug te vinden is ,....dat motorblok "klinkt" ook niet meer "HD".

Ik tuf zelf op een evo softail,....en da's eigenlijk qua porum al wat minder leuk
dan z'n voorgangers met gietijzeren cilindertjes...,( daar ben ik ook eerlijk in ),...maar dat was voor MIJ namelijk na zeer lang wikken en wegen het beste compromis ivm de o.a. wat hogere betrouwbaarheid en het "mee kunnen komen" in groeps-verband met de TC's.


Klinkt misschien niet als een Harley maar het ding is zo gruwelijk bruut bij 130 kmh dat mijn ballen verschrompelden toen ie mij voorbij vloog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan