Grote MF motorrit/stunt meeting?

'k Was net de motor nog snel ff een beetje aan het poetsen, flikkert ie me van de paddockstand en de krik af *MEGASCHRIK*

Gelukkig kon ik nog net een clip-on grijpen en 'm terugtrekken, na een beetje balanswerk op de krik kreeg ik de paddockstand er ook nog weer goed onder.

Eind goed, al goed :)
 
'k Was net de motor nog snel ff een beetje aan het poetsen, flikkert ie me van de paddockstand en de krik af *MEGASCHRIK*

Gelukkig kon ik nog net een clip-on grijpen en 'm terugtrekken, na een beetje balanswerk op de krik kreeg ik de paddockstand er ook nog weer goed onder.

Eind goed, al goed :)

Koop vandaag nog een staatslot!!! :}

Tot morgen...
 
'k Was net de motor nog snel ff een beetje aan het poetsen, flikkert ie me van de paddockstand en de krik af *MEGASCHRIK*

Gelukkig kon ik nog net een clip-on grijpen en 'm terugtrekken, na een beetje balanswerk op de krik kreeg ik de paddockstand er ook nog weer goed onder.

Eind goed, al goed :)

Klote is dat... ze vallen altijd van je AF... nooit naar je toe...
pfieuwie... weer geluk gehabt!!
 
Maar we hebben zo te zien wel een heerlijk weertje.

Niets te klagen *D

Zouden er al M-F'ers onderweg zijn ??
 
Ik vertrek rond 11uur ben er dan iets van 11.15 is lekker dichtbij :) ..
Ik d8 zorg dat ik er ben voor 11.30 anders kan ik straks me motor niet meer kwijt ;)
 
Net ff snel fiets gewassen en poetslap erover...toont weer een beetje...

Ik heb er zin in en wie weet rij ik in 1 keer goed })


Tot straks allemaal!!!
 
'( '( Ik kan niet komen sorryyyyyyyyy...

Ik heb nog geprobeerd te ruilen met een collega maar het is niet gelukt en zit nu fijn op mijn werk :( :(

Maar veel plezier en de volgende keer kom ik zeker.

Ik baal ik baal ik baal |( |( |(
 
;(

Maat van me heeft zichzelf in de prak gereden (met koekblik, prutser) vanacht '(

Zat tot 7u 's ochtends in het ziekenhuis, niks al te vreselijks, maar ik was net to moe om om 11u in veenendaal te zijn :z
 
en ik moest ook weer werken op z'n mooie dag :(

hoewel met 28 graden drijf je ook je pak uit ;)
 
Ben ff met de auto wezen kijken, de politie was al aanwezig en toen is de hele meute maar richting Duitsland vertrokken alwaar het zich allemaal zal afspelen.... we horen het wel...

Kreeg wel de kriebels Fuck man ik had mee willen rijden!!!!

Gaaf gezicht zo'n sliert motoren op de snelweg :} :}

AJK thx 4 Driving man!
 
Laatst bewerkt:
Kick oma :+ 2 jaartjes ouder 0-)
maar komt er nog ooit opnieuw zo'n meeting?

Zijn er toch al een flink aantal gepasseerd hoor in de tussen tijd :?

WIWTD kijken en zoekfunctie gebruiken.

Edit:
De pliesie zal wel weer schuimbekkent dit topic in de gaten houden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan