grote samsonite koffer + passagier achterop (+poll

Samsonite koffer + passagier achterop...dat is...

  • niet te doen! Levensgevaarlijk!

    Stemmen: 18 78,3%
  • wel te doen! mits heel goed bevestigd

    Stemmen: 5 21,7%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Laat maar jongens ... volgens mij heeft Gilles zèlf al iets gevonden om meer bagage-ruimte te creëren ... :+

full
 
Lijkt me dat het eraan ligt hoe ver/lang je moet rijden met die vracht? Rijd je helemaal naar je bestemming of is het een korte trip?

Voor een korte trip lijkt het me sowieso al lastig worden, is een taxi geen idee? Of ben je daar te krenterig voor ;)

Als het een lange trip wordt (zeg naar Spanje of zo) zou ik maar het vliegtuig nemen als ik jou was. Die passagier wil vast ook heelhuids aankomen!

x
x
x
 
Ik vraag me af waarom ik reageer, maar ja.
Zet die koffer rechtop ipv plat, zet je achterveer zo strak mogelijk, leg een paar tegels op je tank, tenzij je goed ben in wheelieen.
 
skateboard, koffer erop, 2 bezemstelen van de zijkant van de koffer naar de kont van je motor, daar bevestigen op dusdanige manier dat het skateboard met de koffer mee kan bewegen naar links of rechts.

anders die passagier op de bus, taxi, trein zetten.
 
Niet te geloven hoeveel mensen hier ernstig op reageren B|

Zijn volgende topic wordt ongetwijfeld

Ik wil het veld omakkeren met een ploeg achter mijn motor

Poll : Niet Doen Levensgevaarlijk of Kan wel

Mis altijd de optie FUCK OFF!
 
Helemaal goed weer Gilles :} :}

Ik kijk alvast rijkhalzend uit naar het volgende topic waarin je met een duwbak voor je motor een tripje door de alpen maakt. :+

Overigens is de enige oplossing natuurlijk de koffer rechtop op de tank zetten, met wibra spinnen bevestigen aan je windscherm en je vizier. Stuurt wel wat lastig en je ziet geen bal meer, maar goedkoop is het zeker *D
 
Gilles; Professioneel Hangoor!! :+

Eerst die vrachtauto, toen die jerrycan en nu dit? :? :?

Ik moet zeggen; je bent inventief in het bedenken van

geheel nutteloze en waardeloze topics! :r Wel lachen dat er zoveel elke keer

weer in tuinen dooor je nog tips/aanbevelingen te doen.

What's next,..Ik heb 3 kinderen,..hoe monteer ik een trio-kinderzitje achterop!? ;) IK kan niet wachten!

Wat betreft die koffer; Doen!! Neem er 2 mee!! :z
 
Zitten er geen wieltjes onder die koffer?
Die kun je toch gewoon door de passagier laten vasthouden :?

Waarom reageer ik eigenlijk :?

Ik vind de verhalen van Appie veel leuker, die geeft tenminste toe dat die fantaseert :+

Even een serieuze reactie dan nog maar:
Waarom geen aanhangertje erachter, of een boedelbak huren.
Dan kun je ook nog je rode jerrycan meenemen met de goedkope benzine erin.

Ik ben benieuwd naar je volgende (onzin) topic :Z
 
Of je duct taped gewoon die hele koffer bij de passagier op de rug,...

Mc Guyver aanpak! Droog.

Maargoed, ik zeg: Onmogelijk. Ruil je motor in voor een XJ900 en planteer daar een topkoffer en een 2 tal zijkoffers op als je zo nodig een hoop zooi mee moet nemen. (met andere woorden: Kijk of er koffers zijn voor de fiets die jij hebt, want een losse koffer gaat nooit lang goed.)
 
als je veel kleding en schoenen mee wild nemen ,kan je net zo goed alles aantrekken.wel zo warm in de wintert :+
 
Euhhhh, es even kijken.

- Monteer een stevige plank hout op je zadel. Beginnen bij de tank, lang genoeg om de koffer te ondersteunen. Goed vastzetten.
- Een paar dwarsplanken op de plaats van de koffer geven deze wat meer ondersteuning.
- Knal die koffer op de plank met spanbanden.
- Gaan met die banaan.

Moet kunnen, in theorie, toch?

De gewichtsverdeling is een beetje krom, dus je voorwiel zal wel licht worden.
En rechtop & dwars op de lengterichting van de motor is beter. Hoe dichter het gewicht richting achterwiel, hoe beter.

Mijn topkoffer vind een stuk of 5 traytje bier ook niet erg; dat rijd prima.
 
Laatst bewerkt:
Niet sluiten dit topic, Ik lig elke dag weer onder mijn bureau van het lachen.
Die van appie zijn ook leuk maar dit ook zekers. heerlijk!!! Way to go.
 
Terug
Bovenaan Onderaan