Sportieve rit achterop supersport/racer

Status
Niet open voor verdere reacties.

TBV98

Rookie
19 mei 2020
10
5
Wellicht een random vraag! Misschien iemand hier die mij kan helpen! Eventueel tegen een vergoeding. Wellicht zin om mij een keer een paar uurtjes achterop de motor mee te nemen? Liefst een ervaren en redelijke sportieve rijder die ervaring heeft met iemand achterop en zo nu en dan gas durft te geven.
Ter info, ik bezit m’n eigen motorkleding, weeg 70kg en heb ervaring achterop.
 
Wellicht een random vraag! Misschien iemand hier die mij kan helpen! Eventueel tegen een vergoeding. Wellicht zin om mij een keer een paar uurtjes achterop de motor mee te nemen? Liefst een ervaren en redelijke sportieve rijder die ervaring heeft met iemand achterop en zo nu en dan gas durft te geven.
Ter info, ik bezit m’n eigen motorkleding, weeg 70kg en heb ervaring achterop.
Vind je dat opwindend 🤔 😍🥰😘
 
170 kg :/
main-qimg-8fa4697fc36d11a0241e9e751673dd50-lq.jpg
 
Het is toch pad woensdag vandaag 🤔




On topic;
En mogen wij ook de reden hiervan weten?
Of lees ik ergens overheen?
 
Het is toch pad woensdag vandaag 🤔




On topic;
En mogen wij ook de reden hiervan weten?
Of lees ik ergens overheen?
Uiteraard! Ik wil zelf ook voor mijn motor rijbewijs gaan! Dat gaat volgend jaar ergens zijn. Dus eigenlijk nu gewoon lekker een middagje voor het plezier en wat ervaring op doen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Tcat
Achja, ook wel weer schattig dit. Ik ben alleen bang dat er weinig animo is en dat heeft alles te maken met je geslacht.

Ik denk dat ik wel een beetje kan invullen waar dit vandaan komt. En misschien is zelf een motor rijbewijs halen iets te hoog gegrepen voor je (dit bedoel ik niet verkeerd). Ik zou je graag een keer mee willen nemen als je mijn benzine betaald maar ik ben bang dat mijn motor veel te saai is voor je (Tiger 800).

Ik denk dat je beter eerlijk kan zijn over je achtergond en de reden waarom je bij iemand achterop wilt. Mensen maken er nu een lolletje van en houden je voor de gek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan