Grote Yamaha XT660Z Ténéré topic Deel 11

Sjoko tour route rond Eindhoven dacht ik, beginpagina topic 11 begint er trouwens over. Toen waren jullie juist gaan rijden. Ik kon er toen helaas niet bijzijn,

We hebben inderdaad in die omgeving gereden, wist niet meer dat het die sjoko toer was. We zijn ook een aantal keer op de Veluwe geweest, ik heb wel routes maar die heb ik al een aantal jaar niet meer gereden dus ik weet niet hoe actueel die nog zijn. Die sjoko toer is nog wel te downloaden denk ik.
 
8 december VRO havelte met de Dutch tenere association. Offroad dagje. Sowieso leuk clubje om je bij aan te melden en tens zijn zeer welkom (maar als je op een andere fiets komt mag dat ook!). Aanmelden via Tenere.nl (lid worden) of als je als mijn introducé mee wilt, stuur een pm
Dan ga ik me snel aanmelden voor 8 december :]*D
 
Ik ga me ook aanmelden voor 8 december! Lijkt me leuke andere tenere rijders te ontmoeten!

even een andere vraag, heeft er iemand nog een adres/ website waar je een exan demper kan kopen? Het liefst rij ik er zelf heen zodat ik niet hoef te verzenden.
 
8 december VRO havelte met de Dutch tenere association. Offroad dagje. Sowieso leuk clubje om je bij aan te melden en tens zijn zeer welkom (maar als je op een andere fiets komt mag dat ook!). Aanmelden via Tenere.nl (lid worden) of als je als mijn introducé mee wilt, stuur een pm

VRO als in zo'n dag cursus? Is daar ook een prijs van bekend?
Klinkt hoe dan ook leuk!
 
Voor info kan je @TheHunter op mf benaderen.:}
Hij is de organisator van de vro in Havelte.

De VRO is leuk en ook leerzaam, afhankelijk van het weer is het ieder jaar weer een verrassing wat je te wachten staat.
Hou in ieder geval rekening met veel zand, heel veel mul zand.
Maar ook single tracks en water, als je watervrees hebt kan je deze ook vermijden.
Zand kan wel je remblokken opvreten, dat is wel iets om rekening mee te houden als je onroad naar de vro komt.
Er zijn wel kosten aan verbonden maar die prijs valt erg mee en je hebt er ook nog een heerlijke lunch bij.

Raymond W (ook dta-lid)
 
DSC_0271.JPG
 
Hallo

Heeft iemand toevallig nog een linker handkap (orginele yamaha tenere) over?
De mijne is helaas overleden.

Mocht niemand het hebben dan bied ik de rechter aan voor iemand met hetzelfde probleem.

gr Roel
 
Ik zal thuis even kijken, ik heb nog een oude set liggen. Bij mij was er ook een stuk, maar ik weet uit mijn hoofd niet meer welke kant. Ben nu een paar dagen weg voor het werk, het weekend ben ik weer thuis en dan kijk ik even voor je.
 
Ik zal thuis even kijken, ik heb nog een oude set liggen. Bij mij was er ook een stuk, maar ik weet uit mijn hoofd niet meer welke kant. Ben nu een paar dagen weg voor het werk, het weekend ben ik weer thuis en dan kijk ik even voor je.

Zou mooi zijn, ik heb onlangs ook al je afgedankte bashplate gekocht _O-
 
Haha, dat is toevallig! Ik zou je nog een link sturen maar ik werd van marktplaats afgegooid vanwege mogelijk frauduleuze handelingen. Dat bleek een fout van het systeem dus ik kreeg mijn account wel weer terug maar alle oudere berichten waren verwijderd en konden ook niet meer teruggeplaatst worden...

Hier dus een linkje met reisverslagen (niet alleen van mij hoor): Centraal reisverslagen verzamel leesvoer voor de winter topic
 
Wie van jullie kom ik de laatste week regelmatig tegen in Den Haag? Grijze ten met hoog voorspatbord, noppenbanden en topkoffer? Staat vaak op het Couperusplein.
 
Niet in een koekblik maar ook niet op de Tenere, mijn dagelijkse w-w vervoer is een Yamaha FJR. Heel af en toe op de Tenere maar dat is sporadisch. Ik kom rondom DH toch wel eens wat verschillende Tenere's tegen.
 
En ik stond afgelopen week naast je bij het stoplicht voor het provinciehuis, ik was op een zwarte Honda Crossrunner.
 
Ahh kijk jullie zijn incognito! Volgens mij ging ik toen zelfs bijna onderuit voodoo. Ik gaf iets teveel gas in die bocht, banden nog koud en de weg nat. Achterwiel stapje opzij, oeps..
 
Heeft iemand een werkende link voor het werkplaatshandboek?
Ik heb mijn koppelingsplaten vervangen en het ontkoppelt nu niet meer. Vast iets niet goed gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan