Gs 500 Streetfighter (25kW)

Jesper.

MF'er
22 jul 2007
30
0
Wageningen
Omdat ik een nieuwe projectfiets heb aangeschaft, gaat de GS tog maar in de verkoop. Hij is door mij altijd goed onderhouden en heeft altijd lekker warm binnen gestaan.

Specs:
- GS 500 E uit 1991
- Risers + superbike stuur
- Bos demper
- Zelfbouw kont met SV1000 LED-achterlicht met ingebouwde knippers


Recentelijk gedaan:
Oliefilter, olie, kleppen gesteld, luchtfilter, accu, bougies.
De banden zijn +- 1500 km geleden vervangen en hebben nog wel even te gaan.

Al het elektra werkt, het blok lekt niet en hij start en rijdt goed.
De motor is verzekerd als 25kW, maar heeft vol vermogen.


GroteFoto-JOLMD7XI.jpg


GroteFoto-VGSXDPJ8.jpg


GroteFoto-RLMMWMDO.jpg


GroteFoto-SQJBQJQR.jpg


GroteFoto-ABE8FIOO.jpg


GroteFoto-OZDB7FZW.jpg


GroteFoto-4FQGGQEM.jpg


GroteFoto-DDJ6XDA3.jpg




vraagprijs: €1100,- €950,- € 750,-


jasper2_gesink@hotmail.com
of 0651886969
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk nog nooit gekeken of hij goedgekeurd is, zal ik van het weekeind gelijk even doen. Maar er rijden redelijk wat mensen op MF mee rond en heb nog nooit gehoord dat er iemand er mee is aangehouden.

Hij geeft behoorlijk wat licht en zie (ik) meer dan genoeg s'avonds. (geen garantie dattie goedgekeur is natuurlijk...)

Gr. Jesper
 
De stand is net zo leuk als et geluid wat deruit komt :9
En ik ga zoieso ff kijken of er een keurmerk opzit, ben ook wel benieuwd eigelijk...
 
Heey dat voorkapje had ik ook op mijn crossbrommertje zitten, is dat wel legaal voor op de weg?
Ik heb geen keurmerk kunnen vinden op de kap, dus zal niet helemaal legaal zijn...(of helemaal niet... ;) ) Zelf heb ik er nooit problemen/opmerkingen op gehad van oom agent.


hee,

Heb je gewoon een demper erop gezet en tussenstukje? Waar heb je dat vandaan?

joris
Ik heb een tussenstuk laten lassen van de collector naar de demper, dus gewoon een set std. voorbochten met een zelfbouw eindstuk.
 
quote:
Tomeuke schreef op 26 januari 2009 @ 21:18:Idem

Ik zeik iig niet op andermans motor


Je haalt me de woorden uit de mond 8-)


En ik zal vandaag of morgen nieuwe foto's posten als ik mezelf even de tijd gun om niet constant met mn nieuwe fiets bezig te zijn...
 
De motor is trouwens vorig jaar van top tot teen helemaal nagelopen (ook motorisch), waarbij alle mankementen/minpunten zijn verholpen.

Prijs = gedaalt tot €950,-
 
Terug
Bovenaan Onderaan