gs500 streetfighter project

ik weet niet of je ook een dynojet kit neemt?

Zo niet, dan moet je waarschijnlijk je naalden en misschien je mengselschroef wat rijker afstellen, hij krijgt meer lucht natuurlijk.

Ik heb een dynojet kitje erin en alles ingesteld volgens beschrijving hiervan. Loopt vrij aardig nu.
 
ik weet niet of je ook een dynojet kit neemt?

Zo niet, dan moet je waarschijnlijk je naalden en misschien je mengselschroef wat rijker afstellen, hij krijgt meer lucht natuurlijk.

Ik heb een dynojet kitje erin en alles ingesteld volgens beschrijving hiervan. Loopt vrij aardig nu.

Heeft zo'n dynojet kitje nog voordelen? Krijgt hij nog wat vermogen meer en is dat duur zo'n kitje? Was namelijk eerst van plan om hem met de huidige spullen af te stellen, maar mischien is zo'n dynojet kitje ook wel een optie dan.
 
Van de week het stuur erop gemonteerd en het tellertje bevestigd.
permamedia


permamedia
 
Wat doe je met de bedrading haal je die door het stuur of laat je het langs het stuur lopen?

De bedrading loopt door het stuur heen en komt er bij de bevestegingsblokjes weer onder uit. Vanuit daar zit het een stukje in het zicht en gaat hij via een gat door het frame.
 
Weer het een en ander aan de motor gemonteerd.
Eerdaags maar is aan de kabelboom beginnen. Gebruik denk ik gewoon de oude die ik een beetje ombouw en pas maak voor de motor. Wil hem nu eigenlijk wel is graag starten (heb hem nog nooit horen lopen), dus ben benieuwd. Maar er moet nog wel het een en ander gebeurden voordat hij start.

permamedia


permamedia


permamedia


permamedia
 
Vandaag even een beginnetje aan de kabelboom gemaakt. Gebruik de oude kabelboom als basis en pas hem hier en daar aan. Hij moet vooral veel ingekort worden en sommige stekkers moeten een stuk verschuiven, maar tot nu toe wil het nog wel aardig lukken.
Hopen dat er dadelijk niet te veel storingen in zitten. :+
permamedia
 
Waren we vanavond hetzelfde aan het doen.Idd slechte delen eruit halen en aanpassen en dan hopen dat het allemaal werkt.
 
Had vandaag een dagje vrij van school (nooit verkeerd) en heb dus weer lekker wat uurtjes in de motor kunnen steken. Eerst even een plaatje 15mm dik aluminium gehaald en daarna de hele dag lopen slijpen en vijlen om een bevestigings beugel voor de koplampen te maken. Maar ze zitten erop. :)

permamedia


permamedia
 
Weet er mischien iemand of er een motorsloperij of een zaak met veel 2e hands motorspul in de buurt van het Westland/Rotterdam of verder in Zuid/Holland zit. Ben zelf wel is vaak opzoek naar wat 2e hands spul en een maat van me is ook zijn motor aan het verbouwen en is nu opzoek naar een stalen spatobord. Maar ben eigenlijk zelf nog nooit wat tegen gekomen hier in de buurt aan motorsloperijen en dat soort zaken. Misschien dat iemand een aderesje weet?

Heb trouwens van de week rode pinstripe verf gekocht en ga eerdaags maar een poging wagen om mij velgen te rimstripen en als dat goed lukt waag ik het mischien ook nog wel is op de tank en het kontje. Zodra ik er foto's van heb (gelukt of mislukt) :+ zal ik ze laten zien. :)
 
Begint netjes te worden ik ga binnenkort ook een gs500 aanschaffen en een beetje opkrikken.

Alleen is het veel werk om zo'n sport stuur eropt te krijgen? Of moet je speciaal van die beugels laten maken zodat er een crosstuur op kan?
 
Begint netjes te worden ik ga binnenkort ook een gs500 aanschaffen en een beetje opkrikken.

Alleen is het veel werk om zo'n sport stuur eropt te krijgen? Of moet je speciaal van die beugels laten maken zodat er een crosstuur op kan?

Valt wel mee hoor hoeveel werk het is. Je kan gewoon stuurblokjes kopen. Ik heb ze zelf gemaakt uit een stuk aluminum. Is wel meer werk maar dan zijn ze wel naar eigen smaak en het kost ook bijna niks.
 
Vandaag de velgen gerimstriped. Heb het met pinstripeverf gedaan i.p.v. tape. Dit omdat ik mischien ook wat op de tank en het kontje (voorspatbord) wil aan striping, maar daar moet ik nog even voor kijken of ik een mooi eenvoudig ontwerp kan bedenken.

permamedia
 
Terug
Bovenaan Onderaan