GS500 Topic Goes To Noord-Holland 9 of 10 Juni

Jij zei de vorige keer dat je daar nog niet van op aan kon :P.

Wat zijn de verwachtingen dan?

Klopt, kan je eigenlijk ook niet :+
Daarom zei ik ook dat ik hoop dat de voorspelling bijtrekt :P

Maar toen was het bij elk weerbureau anders, nu is het wel grotendeels gelijk.
Temperatuur tussen de 15 en 20 graden, grote kans op neerslag.
 
Laatst bewerkt:
Hmm en die dagen ervoor/erna? Hopen dat het nog bij trekt inderdaad :P.

Temperatuur loopt langzaam op komende week. Neerslag is erg wisselend.. Maar dit zijn dan ook verwachtingen voor het hele land. Tegen de tijd dat het zo ver is kan het best 15 graden en regen in Groningen zijn, terwijl het in Noord holland 20 graden is met zon en beetje bewolkt :)
 
Heb je helemaal gelijk in :Y.
Van de week was bijna in heel NL regen vriendin had geen drupje gehad :P

blijven hopen op mooi weer. allemaal hele dagen blijven rijden om voldoende c02 uit te stoten zodat het warmer word })
 
gs500juni.png


185 km en ~3,5 uur rijtijd

wie hem zelf in de navigatie wil zetten stuur maar een pm met je gewenste formaat :Y
 
Laatst bewerkt:
Lijkt wel alsof we met zijn 3en zijn, aangezien alleen diekooi, Tankiej en ik hier posten _O-.
Gelukkig komen ProSpeed en Phys ook (weer)!
 
Laatst bewerkt:
van de 7mm regen die gister voor zaterdag voorspeld was is nog maar 1,5 over *O*
 
Scheelt weer inderdaad :+. Kunnen we ook in 1x met de pont _O-.

Mooi *O*, als het zo door gaat moeten we nog planten water geven _O-
 
We = jij, ik, diekooi, Phys en ProSpeed. Als er veel meer waren moeten we misschien in meerdere stappen, geen idee hoe groot die pont is namelijk :+

Misschien was 'ook' niet van toepassing in die zin :P
 
diekooi zegt: weersvoorspelling gisteren voor zaterdag 7mm, vandaag voor zaterdag 1,5mm. Verschil van 5,5mm in 1 dag. 4 dagen maal 5,5mm = 22mm. 22mm te kort aan regen zaterdag, dus heerlijk zonnetje *D

Was dit maar waar B|
 
Ah, als er 5,5mm af gaat per dag? Lijkt me best apart, negatieve hoeveelheid neerslag. Wordt het dan uit de grond getrokken en regent het omhoog? _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan