GS500 Topic Goes To Noord-Holland 9 of 10 Juni

gasten! Ik ben er niet bij, voorspellingen zijn uistekend voor een dagje windsurfen, sorry! Tevens moeten de kleppen gesteld en mijn nieuwe achterbandje mag er nu ook wel eens onder. (BT45R)
 
Jammer man, blijven we met zijn 4'en over ofzo? :P. Nja, kunnen we wel door rijden :P.

Bandje moet je niet tegen laten houden, die van mij moeten ook vervangen worden (liggen al klaar).

Veel plezier met windsurfen!
 
Jammer man, blijven we met zijn 4'en over ofzo? :P. Nja, kunnen we wel door rijden :P.

Bandje moet je niet tegen laten houden, die van mij moeten ook vervangen worden (liggen al klaar).

Veel plezier met windsurfen!

Volgende keer maar weer een meeting organiseren dmv een poll of meeting-manager, ipv een datum roepen en hopen dat er mensen kunnen :+
 
Volgende keer maar weer een meeting organiseren dmv een poll of meeting-manager, ipv een datum roepen en hopen dat er mensen kunnen :+

de wind is niet te voorspellen. en bij windkracht 6 moet je het ervan nemen :9~

paar jaar terug rondje ijzelmeer waren we ook met 3 man _O- was ook al tijde van te voren gepland. maar er haakte een hoop af -O-
 
Laatst bewerkt:
de wind is niet te voorspellen. en bij windkracht 6 moet je het ervan nemen :9~

paar jaar terug rondje ijzelmeer waren we ook met 3 man _O- was ook al tijde van te voren gepland. maar er haakte een hoop af -O-

Ja dat klopt, maar er waren sowieso al niet veel aanmeldingen :P
 
Morgen start de dag op veel plaatsen bewolkt en in het noorden valt af en toe regen. Gaandeweg de ochtend krijgt vanuit het westen ook de rest van het land met licht regenbuien te maken, maar af en toe breekt ook de zon door. Er staat een stevige zuidwestenwind, die in de loop van de dag langzaam in kracht afneemt. Het wordt maximaal 17 of 18 graden.

Ik ben benieuwd.. M'n pak is waterdicht, dus ik vind het wel best :+

Hoe zijn trouwens de prijzen van het tankstation waar we verzamelen? Als het erg duur is dan zoek ik nog wel even een andere :P


@Freaky: Jij gaat over de dijk Lelystad- Enkhuizen denk ik? Misschien een idee om daarvoor even af te spreken en dan samen de dijk over scheuren? :+

Er is een parkeerplaats vlak voor de dijk: Google Maps
Vanaf daar is het nog +/- 45 min rijden volgens Google, komt eerder op 30-35 min gok ik. Daar dan rond 9.45 vertrekken?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd.. M'n pak is waterdicht, dus ik vind het wel best :+

Hoe zijn trouwens de prijzen van het tankstation waar we verzamelen? Als het erg duur is dan zoek ik nog wel even een andere :P


@Freaky: Jij gaat over de dijk Lelystad- Enkhuizen denk ik? Misschien een idee om daarvoor even af te spreken en dan samen de dijk over scheuren? :+

Er is een parkeerplaats vlak voor de dijk: Google Maps
Vanaf daar is het nog +/- 45 min rijden volgens Google, komt eerder op 30-35 min gok ik. Daar dan rond 9.45 vertrekken?

al rij je over enkhuizen is daar een tango. en anders is vlakbij het verzamelpunt een firezone. de esso naast de mac rekent snelweg prijzen :Y

Enkhuizen
Dolfijn 25
1601 ME Enkhuizen

€1,689 nu euro 95

Firezone hoorn
Berkhouterweg 11 - Hoorn
€1.70
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd.. M'n pak is waterdicht, dus ik vind het wel best :+

Hoe zijn trouwens de prijzen van het tankstation waar we verzamelen? Als het erg duur is dan zoek ik nog wel even een andere :P


@Freaky: Jij gaat over de dijk Lelystad- Enkhuizen denk ik? Misschien een idee om daarvoor even af te spreken en dan samen de dijk over scheuren? :+

Er is een parkeerplaats vlak voor de dijk: Google Maps
Vanaf daar is het nog +/- 45 min rijden volgens Google, komt eerder op 30-35 min gok ik. Daar dan rond 9.45 vertrekken?
Ik zorg dat ik er rond die tijd ben :Y

Ga nu van MF af, zie jullie morgen :W

Moet van te voren ook nog even tanken :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan