gespierde spijker
MF veteraan
- 23 jul 2011
- 7.242
- 18
Net voor werk de GS even stukje warm gereden en even gefilmd wat betreft het langzaam terug lopen van de toeren na dichtdraaien van het gas.
Dan begrijpen jullie precies wat ik bedoel
Inlaatspruitstukken en O ringen komen naar verwachting ergens volgende week binnen.
Als ik de GS stationair laat draaien en ik spuit ter controle wat deo richting de inlaatrubbers dan gaan de toeren omhoog en een aantal seconden later weer terug omlaag.
Ik mag aannemen dat hij dan valse lucht bij snoept?
Nou komen de 2 nieuwe inlaatrubbers + O ringen,2 nieuwe slangklemmen en nieuwe schroeven tbv bevestiging binnen ergens volgende week.
Vraagje,wie zou deze met mij willen vervangen en gelijk de carbs even goed synchroniseren?
Ik heb geen synchroon gereedschap (nog even sparen)
Wie vindt het leuk om even te helpen?
Ik woon in Oegstgeest (leiden zeg maar)
Alvast bedankt!!
m.v.g. kevin.
Dan begrijpen jullie precies wat ik bedoel
Inlaatspruitstukken en O ringen komen naar verwachting ergens volgende week binnen.
Als ik de GS stationair laat draaien en ik spuit ter controle wat deo richting de inlaatrubbers dan gaan de toeren omhoog en een aantal seconden later weer terug omlaag.
Ik mag aannemen dat hij dan valse lucht bij snoept?
Nou komen de 2 nieuwe inlaatrubbers + O ringen,2 nieuwe slangklemmen en nieuwe schroeven tbv bevestiging binnen ergens volgende week.
Vraagje,wie zou deze met mij willen vervangen en gelijk de carbs even goed synchroniseren?
Ik heb geen synchroon gereedschap (nog even sparen)
Wie vindt het leuk om even te helpen?
Ik woon in Oegstgeest (leiden zeg maar)
Alvast bedankt!!
m.v.g. kevin.