big bull 1400
MF veteraan
- Onderwerp starter
-
- #1.251
@WillemVonGrumble
Mocht je hem willen inruilen op een K6 Yoshimura, laat maar weten
Haha, nee moet toegeven dat ik heel blij ben met de GSX.
Een Powercommander zou wel echt fijn zijn, puur om hem nog soepeler te maken.
Moet je specifiek een PC3 hebben voor de GSX? En heeft iemand er nog een liggen? :D
Voor nu een beetje te duur.. Hoop zo’n ding eens goedkoop tegen te komen :Dhttps/www.ebay.co.uk/itm/Dynojet-2002-2007-Suzuki-GSX1400-european-only-Power-Commander-3-PC3-310-411/142371758737?epid=171262460&hash=item212604a291:g:~EsAAOSwi7RZGcse
Voor nu een beetje te duur.. Hoop zo’n ding eens goedkoop tegen te komen :D
Haha, nee moet toegeven dat ik heel blij ben met de GSX.
Een Powercommander zou wel echt fijn zijn, puur om hem nog soepeler te maken.
Moet je specifiek een PC3 hebben voor de GSX? En heeft iemand er nog een liggen? :D
Hoi Bioflap,
Ik heb precies dezelfde, ook met die stuureindjes en kleine carbon knippers. Onder mijn buddyseat boven de accu zit mijn powercommander. Ik vind het raar als ze de Yoshimura uitvoering maken niet allemaal gelijk zijn met KN filter en powercommander.
Waarom zou dat dan moeten ? De GSX1400 loopt ook prima zonder dat alles erop.
Je ziet ze niet zo vaak, leuk!Hoi Bioflap,
Ik heb precies dezelfde, ook met die stuureindjes en kleine carbon knippers. Onder mijn buddyseat boven de accu zit mijn powercommander. Ik vind het raar als ze de Yoshimura uitvoering maken niet allemaal gelijk zijn met KN filter en powercommander.
Oke.. Ik lees ook veel goede verhalen over Castrol?ik heb er ook Motul 5100 in. schakelt hij het beste mee.
ik heb er ook Motul 5100 in. schakelt hij het beste mee.
Klopt, kosten zijn het probleem niet.. Nadeel is dat ik dan de uitlaat er onderheen moet halenen dat oliefilter,ik zeg het kan nooit kwaad.
Kost een tientje!