Suzuki GSX-8S

De sliders zouden de motor wel beschermen (vooral tank en kuipen) maar blokcovers raken alsnog de grond als het tegenzit. Stomme is ding is all risk verzekerd maar toch vol valprotectie nu :P Mja zuinig op je spullen en moet zeggen ziet er ook nog leuk uit.
 
ja klopt het is de volledige lijn bij aanschaf direct laten monteren door de dealer. Er is zover mij bekend nog geen remap gedaan.
Heel mooi systeem. Ik zou wel vragen om hem de flashen, kost wel wat, maar je gaat een hele andere motor terugkrijgen.
 
Ben erg benieuwd naar of het spatbord het gewenste effect heeft.
Kun je al iets zeggen over hoe de rugpartij de regenachtige dagen is doorgekomen ?.
Goedemorgen. Hij zit erop en ik moet zeggen dat ik we positief ben. Ik moest alleen met andere bouten en kunststof busjes werken om hem goed in het midden van het wiel uitgelijnd te krijgen. als je hem zonder deze busjes plaatst staat hij niet mooi gecentreerd. Gelukkig was de Praxis de oplossing :P
 
Ik heb even een vraagje m.b.t. de benzine indicator.
Afgelopen zaterdag heb ik mijn 8S mogen ophalen en tussen de buien door nog wat km's mogen rijden.
Bij het ophalen suggereerde de dealer dat de tank helemaal vol was, echter na een km of honderd en een beetje begon het tank icoontje te knipperen.
Omdat de motor en zijn gewoonten nog nieuw voor me zijn heb ik nog een km of 20 gereden en ben ik gaan tanken.
Nadat ik klaar was met tanken (tot aan het geperforeerde deel van de tankdop) kwam ik uit op 10 liter.
Nu lees ik terug in de beschrijving dat de tank inhoud 14 liter is, het tank icoontje bij een rest van 3,5 liter begint te knipperen en zodra het rode blokje gaat knipperen er nog 1,4 liter in de tank zit.
Even los van het feit of de tank überhaupt wel helemaal vol was lijkt het erop dat het icoontje al gaat knipperen nadat er 9 liter uit de tank is.
Hoe is jullie ervaring wat de indicatie aangaat en wanneer vinden jullie het tijd om te gaan tanken ?.
 
Ik heb even een vraagje m.b.t. de benzine indicator.
Afgelopen zaterdag heb ik mijn 8S mogen ophalen en tussen de buien door nog wat km's mogen rijden.
Bij het ophalen suggereerde de dealer dat de tank helemaal vol was, echter na een km of honderd en een beetje begon het tank icoontje te knipperen.
Omdat de motor en zijn gewoonten nog nieuw voor me zijn heb ik nog een km of 20 gereden en ben ik gaan tanken.
Nadat ik klaar was met tanken (tot aan het geperforeerde deel van de tankdop) kwam ik uit op 10 liter.
Nu lees ik terug in de beschrijving dat de tank inhoud 14 liter is, het tank icoontje bij een rest van 3,5 liter begint te knipperen en zodra het rode blokje gaat knipperen er nog 1,4 liter in de tank zit.
Even los van het feit of de tank überhaupt wel helemaal vol was lijkt het erop dat het icoontje al gaat knipperen nadat er 9 liter uit de tank is.
Hoe is jullie ervaring wat de indicatie aangaat en wanneer vinden jullie het tijd om te gaan tanken ?.
Dat lampje begint inderdaad vroeg met branden. Zelfs als je flink stampt kan je nog 50 km door.
Als ie begint met knipperen krijg ik vaak ook maar met pijn en moeite 11 liter in.
 
Iemand nog naar de motorbeurs geweest? bij MDI stond een bijzondere GSX 8-S
weet niet of ik die 'spoiler' onder de koplamp mooi moet vinden.
beurs GSX.jpg
 
Heb 'm ook gezien ja. Zaten best leuke goodies op. Was alleen niet zo weg van de kleur :r

En beetje jammer dat sommige onderdelen dan weer niet op voorraad zijn als je die wilt bestellen na het zien van deze fiets. |(
 
Ook even bij staan kijken, opzich wel leuk die vleugel als je 200pk + hebt.

Vond die Mivv uitlaat wel écht bar lelijk afgewerkt zeg, weggeslepen lasnaden in de linkpijp etc. Prijs ook naar maartoch.
 
Ook even bij staan kijken, opzich wel leuk die vleugel als je 200pk + hebt.

Vond die Mivv uitlaat wel écht bar lelijk afgewerkt zeg, weggeslepen lasnaden in de linkpijp etc. Prijs ook naar maartoch.
ja exact. Vind de MIVV ook te groot om heel eerlijk te zijn.
Zie op buitenlandse Facebook pagina's heel veel de TOCE uitlaat op dit model zitten en dat is helemaal een bijzonder ding.
veel herrie en dus vragen om problemen in NL:

TOCE uitlaat

Ik ben toch wel heel blij met mijn Arrow.. ;-)
 
goedemorgen toppers! ik ben op zoek naar een windschermpje welke het mooiste past bij het ontwerp van de GSX 8S en ik denk er een gevonden te hebben, maar deze is voor de GSX 950/1000. Als ik zo kijk naar de bevestigingspunten zou hij ook moeten kunnen passen.
wat denken jullie?
Qua model en vorm denk ik ook dat deze het beste zal werken in vergelijking met de wat kleinere schermpjes.
1709197502030.png
 
goedemorgen toppers! ik ben op zoek naar een windschermpje welke het mooiste past bij het ontwerp van de GSX 8S en ik denk er een gevonden te hebben, maar deze is voor de GSX 950/1000. Als ik zo kijk naar de bevestigingspunten zou hij ook moeten kunnen passen.
wat denken jullie?
Qua model en vorm denk ik ook dat deze het beste zal werken in vergelijking met de wat kleinere schermpjes.
Bekijk bijlage 1978940
navraag bij dealer gedaan en deze geeft aan dat dit absoluut niet zou gaan passen. dus wordt het kijken naar een alternatief...
 
iemand al navigatie op de Soes geschroefd? Zo ja, waar heb je de kabel op aangesloten? Zit er bijvoorbeeld een accessoire-aansluiting ergens?
 
Zijn die lelijke oranje reflectoren aan de zijkant van de motor tegenwoordig ook verplicht in NL?
't Is geen gezicht en zeker deze zijn erg groot.
Vroeger mocht het niet en moest je reflectoren verwijderen os zwart maken bij import uit een land waar reflectoren wel verplicht waren of mochten. Op aanhangertje zijn ze wel verplicht , maar tegenwoordig ook op een motor??
Ze zaten ook op mijn KTM toen ik die kocht. Zaten inderdaad ;)
 
Zijn die lelijke oranje reflectoren aan de zijkant van de motor tegenwoordig ook verplicht in NL?
't Is geen gezicht en zeker deze zijn erg groot.
Vroeger mocht het niet en moest je reflectoren verwijderen os zwart maken bij import uit een land waar reflectoren wel verplicht waren of mochten. Op aanhangertje zijn ze wel verplicht , maar tegenwoordig ook op een motor??
Ze zaten ook op mijn KTM toen ik die kocht. Zaten inderdaad ;)
of het verplicht is of niet. ik ga zeer eerdaags ook afhalen. zitten geloof ik vast getaped dus even met de fohn opwarmen...
 
Voor de 8S eigenaren, heb een Arrow besteld onlangs en komt over 1,5 week binnen.

Maarrrr.... besloten wat anders te gaan doen. Dus mocht iemand een scherp geprijsd compleet arrow systeem willen let me know!
 
Voor de 8S eigenaren, heb een Arrow besteld onlangs en komt over 1,5 week binnen.

Maarrrr.... besloten wat anders te gaan doen. Dus mocht iemand een scherp geprijsd compleet arrow systeem willen let me know!
Ah ik heb hem er net opzitten.

Ben er wel heel blij mee, wat een verschil!
 
Terug
Bovenaan Onderaan