Ik rij eigenlijk altijd langere stukken.. Dus echt gebruikt is hij nietBij remolie wel, omdat deze hygroscopisch is (dot 4), maar bij motor olie vind ik dat minder belangrijk. Mits de motor maar lange stukken rijdt, bij overwegend korte stukjes waarbij de motor niet echt warm wordt is het wel aan te raden.
en in de bergen kans op fapour lock bij lang remmen bergafwaarts.Vocht in je remsysteem zorgt voor roestende cups en slecht werkende seals waardoor de cups blijven hangen.
Goedenavond,
Ik zoek nog een gear indicator. Kan dit wat zijn?
Motorcycle Gear Indicator Suzuki GSX-R600 GSX1400 GSF650 Bandit VL1500 Intruder 607789065642 | eBay
Groeten Hoss
Chinese meukzooi Hoss
Ga liever voor kwaliteit GIPro ATRE G2 gear indicator by HealTech Electronics Ltd.
Indicator werk wel goed, je kan hem wel slecht weg bouwen op de cockpit vind ik.
Yep. Technoflex an sich bestaat niet meer.Geloof dat technoflex tegenwoordig anders heet
Ben bij JJ een paar week geleden nog geweest..., gevalletje klanten-fiets...En aanrader vind ik ook het bedrijf J&J suspension. Grote vakkennis. Ben daar een paar keer op een vering-clinic geweest....veel van geleerd. Zij zijn de mede-uitvinders van het ESA-systeem van BMW. Werkt goed, maar je moet er regelmatig onderhoud aan (laten) doen.
Maar dat geldt eigenlijk voor alle vering-systemen.