Bij deze bied ik mijn GSX te koop aan
[img=600]http/www.motorstek.nl/download/76727/33510d0610dd1d8794968077a9d9fe46[/img][img=600]http/www.motorstek.nl/download/76730/70558bc6a74f5e53f42b3c06c365c7f7[/img]
Bouwjaar: '87
KM-stand: 96.000
4-in-1 RVS set van Laser
3-delige kofferset van Krauser. Niet mooi, wel erg ruim en heel smal op de motor (geen problemen met file-rijden!).
Idioot groot zelfgemaakt windscherm voor in de winter krijg je er los bij.
Ok, deze heeft wel wat pekel gezien.. en echt heel fraai is ze niet meer.. maar ze loopt nog super! Slaat snel aan en loopt stationair mooi en rustig rond zonder bijgeluiden. Oliegebruik is echt minimaal, uitlaat rookt niet en blok is droog.
Door de zitpositie (redelijk rechtop) comfortabel voor langere stukken en ook in de stad. Fabrieksopgave is toch een hele nette 90pk, dus ze komt makkelijk mee met het normale verkeer. Onderin echter heel erg rustig en bokt absoluut niet, deze motor laat zich in zn 3 met 1500rpm nog rustig over rotondes sturen.
Staat van onderhoud:
Olie ca. 3000km oud, remblokken achter 1000km oud, remklauwen voor 1000km geleden gereviseerd (blokken zijn nog prima). Ketting is wat roestig van lang stilstaan maar nog in prima staat. Beide banden hebben nog ca. 5mm profiel.
Nu wat er niet in orde is: de rechter voorpoot heeft nieuwe keerringen nodig en het olietemperatuurmetertje doet het niet. Ow en het chokekabeltje is kapot... Verder werkt alles prima.
675 Euro lijkt mij een redelijk bedrag.Gewoon een fijne motor voor de low-budget toerder. Vraagprijs 550 Euro! 400 EURO
Of om mee te forenzen als je bang bent dat je Ducati in een busje verdwijnt
[img=600]http/www.motorstek.nl/download/76727/33510d0610dd1d8794968077a9d9fe46[/img][img=600]http/www.motorstek.nl/download/76730/70558bc6a74f5e53f42b3c06c365c7f7[/img]
Bouwjaar: '87
KM-stand: 96.000
4-in-1 RVS set van Laser
3-delige kofferset van Krauser. Niet mooi, wel erg ruim en heel smal op de motor (geen problemen met file-rijden!).
Idioot groot zelfgemaakt windscherm voor in de winter krijg je er los bij.
Ok, deze heeft wel wat pekel gezien.. en echt heel fraai is ze niet meer.. maar ze loopt nog super! Slaat snel aan en loopt stationair mooi en rustig rond zonder bijgeluiden. Oliegebruik is echt minimaal, uitlaat rookt niet en blok is droog.
Door de zitpositie (redelijk rechtop) comfortabel voor langere stukken en ook in de stad. Fabrieksopgave is toch een hele nette 90pk, dus ze komt makkelijk mee met het normale verkeer. Onderin echter heel erg rustig en bokt absoluut niet, deze motor laat zich in zn 3 met 1500rpm nog rustig over rotondes sturen.
Staat van onderhoud:
Olie ca. 3000km oud, remblokken achter 1000km oud, remklauwen voor 1000km geleden gereviseerd (blokken zijn nog prima). Ketting is wat roestig van lang stilstaan maar nog in prima staat. Beide banden hebben nog ca. 5mm profiel.
Nu wat er niet in orde is: de rechter voorpoot heeft nieuwe keerringen nodig en het olietemperatuurmetertje doet het niet. Ow en het chokekabeltje is kapot... Verder werkt alles prima.
Of om mee te forenzen als je bang bent dat je Ducati in een busje verdwijnt
Laatst bewerkt: