Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

GSX project Juggernaut

Juist, ervaring opdoen en delen, ben zelf voornamelijk bezig met opdoen het delen komt vast ook nog wel eens.
Ik zie een topic alsof er een hoop gasten die in een schuurtje om een motor hangen en naast het bewonderen van de motor ook geintjes maken. Kan geen kwaad en je weet dat er meegelezen word. Anders word het ook een hele saaie monoloog.
En als je het echt niet zou willen dan zou je vast je schuur op slot doen, of geen topic openen denk ik


Ghehehe.
 
Ik zal vandeweek even nieuwe foto's plaatsen.
Heb wel wat op mn telefoon staan maar die zijn te groot om ze op het forum te klappen.
 
Knap hoe Mc Wiljums hem gewoon weer een reactie ontfutselt terwijl hij aangeeft er mee te zijn gestopt

Gewoon gezellig houden en elkaar helpen, daar is een forum voor.
Weet er alles van, kom er graag
 
Bij deze het beloofde plaatje
Inmiddels is het spatbord ook gespoten en zitten er staalomvlochten remleidingen om.



Komend weekend weer verder prutsen met knipperlichten, buddy en achterpartij.
Ik heb van dat harde schuim maar met welke lijm kan ik dat het beste aan elkaar plakken?
 
Laatst bewerkt:


 
.............


Ik heb van dat harde schuim maar met welke lijm kan ik dat het beste aan elkaar plakken?

Ik heb voor mijn zadel ouderwets bisonkit uit een pot, geen spuitbus (=te zwak), gebruikt. Ik moest laatst nog wat corrigeren, beugeltje vergeten , en het zat nog steeds muurvast.....
 
Ik heb lijm gehaald van bizon (wel spuitbus).
Zit wel goed vast tot dusver.

Ik ben nu bezig om er model in te krijgen, dat geeft echt een bende zeg....
 
Ik heb met een broodmes de grove lijnen er in gesneden.
Nu heb ik een schuurschijf op een boormachine om glad te maken.
Het is niet ideaal maar het werkt
 
Ik heb met een broodmes de grove lijnen er in gesneden.
Nu heb ik een schuurschijf op een boormachine om glad te maken.
Het is niet ideaal maar het werkt

Kan idd, maar wel een pleuriszooitje....ach, dat vergeet je allemaal weer..in ieder geval GOED bezig!
 
Vanavond weer lekker bezig geweest.
Buddy bekleed met een stukje koe.
Verder ook nog het nieuwe tandwiel er op gezet alleen nu komt de ketting tegen de achterbrug

Moet ik de dogbones vervangen of zijn er andere opties.
Je kunt de schokbreker ook nog iets inkorten toch?

Verder moet ik nog een nieuwe klink schakel hebben.
Op de ketting staat RK 50 GSV3 iemand een idee welk merk dit is?
 
Als je er opzit ook?
Hoeveel tanden heb je er opgezet?
Groter tandwiel steken, niet vergeten dan vóór ook aan te passen.
RK50 etc = het merk RK. 50 is de standaard code voor 530.
 
Bedankt.

Als ik er op zit schuurt hij nog over de achterbrug.
Dus het is niet heel veel maar hij raakt hem wel.
 

Als het maar niet een van de horens is
 
Net terug van de motorzaak.
Ik moest dus een klink schakel hebben, schijnt deze niet meer voor te komen.

Het gaat om een RK 50 GSV3.
Lijkt mij stug maar afijn.

Is hier iemand die toevallig nog een heeft liggen of een adresje weet wasr ik ze kan vinden?
 
Weer een update(je)!
Het einde is redelijk in zicht.
Hopelijk kan ik komend weekend de eerste testrit maken

Nog wel een vraag mbt de ketting.
Ik heb hem nu op spanning en hij komt nog steeds tegen de achterbug aan.

Kan ik dit probleem oplossen door de dogbones aan te passen?
De dogbones die er nu op zitten zijn 120mm lang.
(Mocht iemand nog een paar hebben liggen dan hoor ik het graag)