GSX R 1000 2005

Hierbij een piccie van de 2005 GSX-R1000 die op de Intermot stond.

full
 
Toch nog heerlijke orignele voor en achterkant.

Potje blijft K*T, maarja daar weten we wel wat op 8-) })
 
Wat een spuuglelijk hok.

Zoals ik al eerder zei: Met de huidige 600 en 750 waren ze goed op weg, maar die 1000 is wel zó fout.
 
Die uitlaat... :?
Knippers in de spiegels :}
Jammer: 3 spaaks velgen
Leuk kontje
Ben er niet kapot van.
2004 R1 blijft, voor mij, de mooiste in het Jappen 1000 segment.
 
wat een fantastisch ding zeg! :)
Mooi klokjes ook..lekker compleet...gaaf :)
 
zo,n uitlaat zouden links en rechts moeten hangen,dan ging het nog wel.
lang leve de ovale vervangingsdemper
 
vette motor!!! dat gezeik over die uitlaat snap ik niet,is toch het eerste wat je vervang aan zo'n motor,in zo'n ding moet sound zitten!!!
Keuze genoeg aan sportuitlaten
 
Ik vindt m er gewoon bizar lekker uitzien, en zo te zien erg compleet, zelfs een versnellingindicator in de cockpit?
 
Heeft Suzuki nu nog steeds niet bevestigd wat de spec's van deze fiets zijn?

Mister Suzuki vertel op..............
 
Getverdemme is er een reorganisatie bezig bij suzuki?


die uitlaat gatverdamme kotsen...welke steppe mongool heeft dat verzonnen ..
 
Is er dan echt niemand die deze uitlaat mooi vind... niet dat ik em mooi vind maar ik vind em wel apart, en het is wel leuk om te zien dat suzuki niet mee gaat in de rage van seatpipes.

Ik zou toch wel es willen weten hoe deze uitlaat klinkt, volgens de dealer hier in de buurt moet een kortere uitlaat een scherper geluid maken, maja je weet natuurlijk niet hoeveel dempingsmateriaal ze erin stoppen.

Ik vind de uitlaat wel wat hebben, en die knipperlichten .. bespaart mij weer wat kosten om die grote joekels te vervangen, dus daar zit wel goed..
 
Wellicht hebben ze die lelijke uitlaat express zo gemaakt.

Misschien zit de KAT erbij in....

Stel je voor, je kan de uitlaat vervangen voor een aftermarketpijpje....ben je meteen van de KAT verlost....

Tel uit je winst....PK winst uitlaat 10, PK winst weghalen KAT nog eens 10 erbij

= 20 JOEPIE :+

echter zie ik niks aan draadjes lopen naar de uitlaat dus zal de KAT er niet inzitten....jammer.....

Een andere verklaring heb ik niet voor deze GRUWLIJK LELIJKE uitlaat!
 
Wellicht hebben ze die lelijke uitlaat express zo gemaakt.

Misschien zit de KAT erbij in....

Stel je voor, je kan de uitlaat vervangen voor een aftermarketpijpje....ben je meteen van de KAT verlost....

Tel uit je winst....PK winst uitlaat 10, PK winst weghalen KAT nog eens 10 erbij

= 20 JOEPIE :+

echter zie ik niks aan draadjes lopen naar de uitlaat dus zal de KAT er niet inzitten....jammer.....

Een andere verklaring heb ik niet voor deze GRUWLIJK LELIJKE uitlaat!

Ik meen mij artikel te herinneren waar dit inderdaad aangegeven is. De CAT zou inderdaad in die uitlaat gestoken zijn. Die ben je dus op 1,2,3 kwijt ;) Dus geen slechte move van suzuki. Toch blijf ik het een niet zo een mooie fiets vinden.
Kan zijn dat ik er aan moet wennen. De motor op intermot is ook een pre-productie.
Dus finale afwerking zou wel eens een stuk beter kunnen zijn *D
 
Wellicht hebben ze die lelijke uitlaat express zo gemaakt.

Misschien zit de KAT erbij in....

Stel je voor, je kan de uitlaat vervangen voor een aftermarketpijpje....ben je meteen van de KAT verlost....

Tel uit je winst....PK winst uitlaat 10, PK winst weghalen KAT nog eens 10 erbij

= 20 JOEPIE :+

echter zie ik niks aan draadjes lopen naar de uitlaat dus zal de KAT er niet inzitten....jammer.....

Een andere verklaring heb ik niet voor deze GRUWLIJK LELIJKE uitlaat!

Ja, hallo zeg, reken jezelf rijk |( :+

Voor het plaatsen van een kat heb je echt niet zoveel ruimte nodig als jij denkt. Kijk maar naar die van de R1 '04, die zit ook bij het link pijpje, met praktisch dezelfde diameter. (Maarja is dan ook een van de beste en lichtste standaard uitlaten ooit O-) )
Zo'n ramp is die Kat dat je er verlost van wilt zijn hoor, zoals jij beaamt.
Pk winst uitlaat 10PK...... |( was dat maar zo. Dat krijg je met een volledig systeem nog niet eens.
Pk winst Kat eruit 10PK...... |( was dat ook maar zo. Dat zou wel erg makkelijk zijn zo die PK winst, en erg dom (lomp) van de Suzuki engineers. :+
Je mag blij zijn met 10PK winst met volledig (duur) systeem met PCIII usb en BMC race luchtfilter.
 
Het vermogen van de nieuwe 1000 zou tussen de 176 en 183pk liggen met een fenomenaal koppel volgens de invoerder toch, meer wisten ze er zelf niet van spijtig genoeg.

en wie op intermot geweest is weet dat er al 2 mooie setjes (uitlaten) bestaan
voor die "lelijke" demper te vervangen. er lag daar nog veel ander lekker speelgoed voor de 1000. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan