gsx-r 1000 black edition!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

;)
 
ach stfu....

niet lomp ....
soliede
licht beter op iedere mogelijke stuk bestrating dat je er tegen kan gooien
en mijn mening

DAMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm|
dit wordt moeilelijke keuze..
wie zou ik mee naar bed nemen
me vriendin
of me "black beauty"....

Heh? Omdat ie lomp oogt zal ie beter op de weg liggen? Een tank ligt beter op de weg dan een VW Bus? :? Ja.

De Gixxer is zelfs licher (met Japanse uitzuig correctie drooggewicht) dan de R1 en lijkt 20kg zwaarder. Suzuki doet t niet goed.
 
Heh? Omdat ie lomp oogt zal ie beter op de weg liggen? Een tank ligt beter op de weg dan een VW Bus? :? Ja.

De Gixxer is zelfs licher (met Japanse uitzuig correctie drooggewicht) dan de R1 en lijkt 20kg zwaarder. Suzuki doet t niet goed.
Heb je de soes live gezien??? HIJ oogt echt niet zwaar!!! en is t ook helemaal niet! doe mij maar de soes ipv modepopje R1 ;)
 
wat een gezeik allemaal , laten we de eerste vergelijkingstests maar even afwachten , het 2004 model reed de gloednieuwe concurrenten al naar huis , dus wat denk je wat de 2005 doet , dat gat wordt alleen maar weer groter , bye,bye, zwaai,zwaai , het is alleen een beetje lullig dat 'slechts' professionele coureurs de onderlinge verschillen maken en dan hebben we het over tienden van seconden op een racerondje dus waar hebben we het over ?? by the way ik heb ook die zwarte besteld, nog effe wachten !!!!!
 
Wel leuk voor die mensen die al jaren geilen op de busa.. kunnen ze nou eindelijk een mini variant kopen.
 
wat een gezeik allemaal , laten we de eerste vergelijkingstests maar even afwachten , het 2004 model reed de gloednieuwe concurrenten al naar huis

Nou, dan heb jij toch andere testen gelezen dan ik. :?

Volgens mij ging het in de meeste testen uiteindelijk tussen de Blade en de ZX10R. De Gixxer kwam meestal als laatste of één na laatste.
 
Nou, dan heb jij toch andere testen gelezen dan ik. :?

Volgens mij ging het in de meeste testen uiteindelijk tussen de Blade en de ZX10R. De Gixxer kwam meestal als laatste of één na laatste.
En ik maar denken dat de yzf-r1 koning Richard was, volgens de testenschrijvenden. :?
Maar ja, er kan er maar eentje de winnaar in het Flammini'spektakel' zijn , de YZF dus.
 
ach stfu....

niet lomp ....
soliede
licht beter op iedere mogelijke stuk bestrating dat je er tegen kan gooien
en mijn mening

DAMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm|
dit wordt moeilelijke keuze..
wie zou ik mee naar bed nemen
me vriendin
of me "black beauty"....

je kan ook een donkere vriendin nemen dan kan je die black booty mee naar bed nemen :+
 
En ik maar denken dat de yzf-r1 koning Richard was, volgens de testenschrijvenden. :?
Maar ja, er kan er maar eentje de winnaar in het Flammini'spektakel' zijn , de YZF dus.
De YZF? Das toch die donkerrode toerfiets? })

Welke test heb jij gelezen? Pan vs. FJR vs. R1? })
 
Heel mooi zo in het zwart! Lijk me leuk 'voor erbij' ;) . Die goude vork ook :9~ . Ik vind de uitlaat zelf zo ook wel mooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan