GSX-R 600 K6

Status
Niet open voor verdere reacties.

MRA

MF veteraan
18 jul 2008
11.580
0
Met pijn in m'n hart zet ik mijn beauty te koop. Er zitten meerdere redenen achter, maar de belangrijkste is dat ik moet stoppen vanwege medische redenen. Er is reuma bij me geconstateerd.

Ik heb deze motor in oktober 2010 gekocht. Tijdens het rijklaar maken van de motor bleek dat de cilinderwand gescheurd was. Ik ben daarom per direct opzoek gegaan naar een goed motorblok en heb deze gevonden bij Marco Opheij van Home - Opheij Motoren. Ter controle is dit motorblok door een motorfietsmonteur van top tot teen uit elkaar gehaald om eventuele gebreken te ontdekken. Ik wilde 100% zeker weten dat alles goed was, voordat het blok in de motor geplaatst werd. Er werden geen gebreken geconstateerd. Hierna heeft de monteur het motorblok een aantal keer doorgespoeld met olie, water en dergelijke om nogmaals alles te controleren. Ook na deze test kwamen er geen gebreken uit en omdat ik alles goed wilde hebben, zijn er ook nieuwe bougies geplaatst en hij loopt weer als een zonnetje.

Daarna is de motor nog bij Hoegee motortechniek in Giessen geweest om hem af te stellen, daarom heeft hij een aantal runs op de testbank gestaan, met als resultaat een nette 114,7 pk aan het achterwiel.
p1100470.jpg


Opties:
- Hyperpro achterschock
- Hyperpro complete voorvering
- Hyperpro stuurdemper
- Yoshimura EM Pro ecu (ter waarde van ongeveer 1900 euro)
- Slipperclutch
- PP Tuning rem/schakset (omgekeerd schakelen)
- PP Tuning tankdop
- Akrapovic compleet race systeem, Hexagonal demper met DB killer.
- Carbon dynamodeksel
- Snel wissel systeem achterwiel
- Stalen remleidingen voor
- Een van de leukste opties die erbij zit is het prachtige, door Motopaint Alphen, gespoten kuipwerk. Helaas heb ik tijdens de laatste sessie dit seizoen de motor om laten vallen, bij het opstellen in de pitlane. Hierdoor zijn er enkele kleine krasjes en deukjes in het kuipwerk.

Foto's van de (minimale) schade:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Daarnaast heb ik nog vele reserve onderdelen.

- Nokkenas
- Koelvloeistof leiding
- Originele koelvan tbv radiateur
- Originele remset incl. rempedaal en voetsteun
- Originele remhendels
- Doorzichtige slang tbv ontluchten remsysteem
- 2x K&N oliefilter
- 1x Meiwa oliefilter
- 520 Racing Pro ketting van Tsubaki, kleur goud, 120 schakels.
- Passagiersvoetsteun
- Originele stuurdemper
- Origineel schakelpedaal
- Originele remset en leiding + reservoir, geen rempedaal
- Clip on origineel + handsvat links & rechts
- Origineel koppelingshendel
- Originele voetsteun bevestigingsbracket + heel plate, schakelset
- Originele claxon + (volgens mij) dynamo of spanningsregelaar
- Meerdere originele losse rempedalen
- Losse val dop PP tuning
- Originele losse schakelstangen
- Origineel los schakelpookje
- Voorrem reservoir leiding naar rempomp
- Originele koppelingshendel versteller
- Origineel koelvloeistof overloop reservoir
- Originele remzuigerset
- Originele los gashendel hulsje
- Origineel remvloeistof reservoir, voorkant
- Origineel los remhendel, zonder stelschuif
- 4x Lucas carbon remblokken, type MCB 752 CRQ (paar 100 euro waard!)
- Losse brandstofpomp leiding + connectors
- Nog wat losse kunststof buisjes, elektra en kabeltjes

Foto's:
142wkee.jpg

30iw66b.jpg

Op deze foto ontbreekt het carbonnen dynamo deksel. Deze zit er wel op!
16iuybm.jpg

14ak2ea.jpg

i438d5.jpg

dpd46v.jpg


Detail foto's kunnen op aanvraag gemaakt worden :)

Voor vragen en/of interesse kunt u mij een persoonlijk bericht op motor-forum, of een email sturen (e-mail staat in m’n profiel).

De prijs voor dit moois is 4200,- euro.
 
Laatst bewerkt:
Zonde! Ik zie jou dus niet meer in de pitbox komend seizoen -O-

Maar succes met de verkoop!
 
Kickie. Tevens heeft de onderkuip een likje verf nodig na een aanranding van de aanhanger :+
 
Succes met de verkoop Mel, jammer dat je toch moet stoppen -O- Als ik nou ook een Yammie koop, wil je dan ook voor mij pitspoezen bij de ZAC? :+
 
Thanks all voor de reacties. Het is zonde, maar ik kies toch liever voor mijn gezondheid.
 
Succes met de verkoop Mel!
En als ik volgend jaar een Yammie ga rijden, kom je dan met de CUP dagen bij mij staan? :P
 
Succes met de verkoop Mel!
En als ik volgend jaar een Yammie ga rijden, kom je dan met de CUP dagen bij mij staan? :P
_O- Ik ga er loon voor vragen. :+ Vind het prima hoor, maar jij en een Yammie zie ik niet zo 1, 2, 3 gebeuren :+
 
he had net z'n zin om een paar sessies met je op vdv te gaan rijden .

ik plak wel een sticker over die yamaha zooi heen als je naast mij staat
met een paraplu 8-)

dan maar met de kale gaan stoeien op vdv :]
 
-O- -O- -O-

jammer dat je rug niet wil mee werken, met wie moet ik nou battelen?

sterkte met je rug en succes met de verkoop! wou dat ik hem over kon nemen O-)
 
Echt verschrikkelijk mooie motor! Het kuipwerk is ook echt supergaaf! Ik heb dit zelf in het echt mogen aanschouwen :).

Had ik het geld ervoor over gehad, had ik het wel gedaan, maar wordt mij dan toch wat te duur :P.

Succes met de verkoop!
 
Thanks all! Geen zorgen hoor, want als hij niet weg wilt bij mij, gaat hij ook echt niet weg en rij ik lekker door, maar wel in mindere mate waarschijnlijk ;)
 
Thanks all! Geen zorgen hoor, want als hij niet weg wilt bij mij, gaat hij ook echt niet weg en rij ik lekker door, maar wel in mindere mate waarschijnlijk ;)
Toch verkopen :o
Succes met de verkoop chick ;) Anders neem ik hem volgend jaar wel mee voor een dagje :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan