GSX-R 600 K7 25kw to full power

sp00k

Rookie
22 aug 2008
6
0
hey ik ben een gelukkige eigenaar van een gsx-r 600 k7 op 25kw nu zou ik deze graag op vol vermogen zetten en zou dit graag zelf doen of toch proberen...

heeft iemand dit al gedaan? foto's gemaakt van hoe en wat? en ja ik denk ook wel dat de begrenzing van mijn k7 niet echt goed is aangezien ik op het forum gelezen heb dat die dan max een 160 zou gegaan hebben en ik heb er al 270 mee gehaald...

alvast bedankt voor de hulp ^^
 
hey ik ben een gelukkige eigenaar van een gsx-r 600 k7 op 25kw nu zou ik deze graag op vol vermogen zetten en zou dit graag zelf doen of toch proberen...

heeft iemand dit al gedaan? foto's gemaakt van hoe en wat? en ja ik denk ook wel dat de begrenzing van mijn k7 niet echt goed is aangezien ik op het forum gelezen heb dat die dan max een 160 zou gegaan hebben en ik heb er al 270 mee gehaald...

alvast bedankt voor de hulp ^^

Het kan niet dat er nog een begrenzer op zit. Ik heb nl 263 gehaald en ik rij op vol vermogen. Harder wil hij simpelweg niet.

Dat wheely verhaal is onzin.
 
een 600 die 290 haalt met 25 kw, hilarisch dit verhaal :W

zoals hierboven staat zal die max tegen de 270 aanhikken (teller nog wel misschien 250 echt) en dat is al 100% zonder begrenzing.
en vanaf 2000 toeren in zijn 2 op het gas omhoog, dat haalt een 2 clinder nog niet man.
Mijn 1000 gaat op het gas vanaf 6 a 7000 toeren klimmen in zijn 1, een 750 komt misschien net los. Een 600 krijg je op het gas alleen in zijn 1 flink in toeren en dan gas dicht, gas open.

In zijn 2 komt die van mij bij 10.000 net los (meer slaan met het stuur)
Gas dicht gas open gaat die nog wel vrij makkelijk.

Ik denk dat je maat hem met de koppeling pakt, en zelfs dan moet je met een 600 flinkl aan het gas.
 
Laatst bewerkt:
ik heb eigenlijk altyd gedacht dat de begrenzing op trekkracht lag gisteren nog naar de ardennen geweest en met terugkomen op de autosnelweg alles open getrokken tot het uiterste en kwam rond de 16k toeren aan een 290km/h
dus conclusie is denk ik dat jullie gelijk hebben en dat ik meer vermogen zal moeten kweken via powercommander ofzo?

Begrenzing ligt niet op trekkracht, 25kw = begrenzing op +-35pk. Wat inhoud dat je de motorfiets niet verder dan zon 6000 toeren door kan trekken wanneer deze begrenst is.

Denk dat jij dan toebent aan een 1000cc motorfiets als jij een 600cc nu al tesloom vind :P
 
tis al eerder gezegd......290 met een suuz 600 _O- , misschien met een orkaan aan rugwind _O- ... en dan nog niet.
Wheelie alleen door het gas open te draaien zal ook niet meevallen, met koppeling spelen moet het wel lukken.

Groeten van een suzuki 600 rijder die de 290 niet haalt :+
 
een 600 die 290 haalt met 25 kw, hilarisch dit verhaal :W

zoals hierboven staat zal die max tegen de 270 aanhikken (teller nog wel misschien 250 echt) en dat is al 100% zonder begrenzing.
en vanaf 2000 toeren in zijn 2 op het gas omhoog, dat haalt een 2 clinder nog niet man.
Mijn 1000 gaat op het gas vanaf 6 a 7000 toeren klimmen in zijn 1, een 750 komt misschien net los. Een 600 krijg je op het gas alleen in zijn 1 flink in toeren en dan gas dicht, gas open.

In zijn 2 komt die van mij bij 10.000 net los (meer slaan met het stuur)
Gas dicht gas open gaat die nog wel vrij makkelijk.

Ik denk dat je maat hem met de koppeling pakt, en zelfs dan moet je met een 600 flinkl aan het gas.

600 komt ook omhoog zonder gas dicht gas open hoor. niet ver, maar omhoog komt hij wel ;)

Edit: wat jij in zijn 2 dus hebt, Dus net los van de grond, maar meer het effect van een slaand stuur :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan