Gsx-R 600 Srad Specs: topsnelheid, acc., verbruik?

Da Puppet Masta

Die hard MF'er
31 mrt 2003
669
0
Kan een van jullie mij hierover informatie verschaffen (topspeed, acceleratie, verbruik, tussenacceleratie, 0-400mtr e.d.)? Ik kan het nergens vinden en denk zeker dat een van jullie een linkje heeft. Het gaat om een srad uit 1997.

Thx,

Bas
 
Verbruik is meestal 6 à 6.5 liter/100km.
Zelfs bij serieus het zwijn uithangen zal dat niet ver boven de 7 liter uitkomen.
Circuit is dan weer iets anders natuurlijk.

De top ligt ergens tussen de 240-250 echte km's. (teller overdrijft nogal)
Hoe het met accelleratie zit zou'k niet weten, but who cares. :Z
Of het nu 3.6 of 3.8" tot aan 100, het verschil zal je niet merken. (laat staan dat je 't zelf zo snel gedaan krijgt)


Maareh...
Voor 10.950 Euro moet je toch wat beters kunnen vinden dan een gixxer van '97 ;)
 
Maareh...
Voor 10.950 Euro moet je toch wat beters kunnen vinden dan een gixxer van '97 ;)

Een 600 Gixxer 98-99 vind je al bij een dealer voor rond de 7000 Eurootjes..

Het zijn gewoon mooie en goede machines..Dus veel succes met je aankoop en laat wat piccies zien !!!!

Groetjes Willi
 
Een 600 Gixxer 98-99 vind je al bij een dealer voor rond de 7000 Eurootjes..

Wat zeg je :?

Euh...een 600 gixxer van 99 kun je bij een dealer (.be) heus vanaf 5000 € (hangt af van geval tot geval) gaan ophalen
Bmp of Bpm of hoe heet dat onding kan nooit 2000€ zijn dus ben je beter af met importeren.

edit. bewijsje...Belgische dealer
Suzuki GSXR 600

30000km - 1999 - €4600
 
Maareh...
Voor 10.950 Euro moet je toch wat beters kunnen vinden dan een gixxer van '97 ;)

Hier begrijp ik niet zoveel van; wie zegt dat ik dit wil uitgeven? Ik wil enkel wat van de specs weten. Dus wat een eventuele import me gaat kosten maakt me niet uit want daar gaat het me niet om. Maar in ieder geval bedankt voor de overige informatie. Ik hoop er nog wel op dat iemand mij deze data in een gedetailleerdere versie kan geven.

Bye,

Bas
 
Hier begrijp ik niet zoveel van; wie zegt dat ik dit wil uitgeven? Ik wil enkel wat van de specs weten. Dus wat een eventuele import me gaat kosten maakt me niet uit want daar gaat het me niet om. Maar in ieder geval bedankt voor de overige informatie. Ik hoop er nog wel op dat iemand mij deze data in een gedetailleerdere versie kan geven.

Bye,

Bas
kan je hier wat mee? Tis niet alles wat je weten wil maar is toch iets :)
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=1077
 
Laatst bewerkt:
Kan een van jullie mij hierover informatie verschaffen (topspeed, acceleratie, verbruik, tussenacceleratie, 0-400mtr e.d.)? Ik kan het nergens vinden en denk zeker dat een van jullie een linkje heeft. Het gaat om een srad uit 1997.

Thx,

Bas


Kijk hier eens naar: http://www.gixtremist.com/default/srad-survey.html

In de Kicxstart van januari 97 en november 97 staat een artikel. Zoek dat blaadje wel ff voor je op, misschien dat daar wat voor je in staat.
 
Laatst bewerkt:
Kicxstart januari 1997 (test door John Cantlie) roept alleen dat de topsnelheid rond de 250kmh zal liggen, daarnaast 'ik kan er niets aan doen dat ik me een beetje teleurgesteld voel over het blok van de 600. Als je dat vegelijkt met de andere 600s op de markt moet ik zeggen dat de GSX-R wel het beste chassis heeft, maar dat de motor daarbij zo piekerig is als kweetnietwat. Om je een idee te geven HOE piekerig de motor is: elke keer moest ik vanuit een krappe linkerbocht de koppeling erbij grijpen alsof ik op een tweetakt zat. Bij 6000 toeren is er op de GSX-R lang niet zo veel vermogen om mee te spelen.... Boven de 10000 toeren komt deze 16 klepper pas goed los. Mooie schreeuwende typische Suzuki paardekrachten tot aan en voor bij de 13500 toeren.... Pittig en snel, dat is de 600 zeker; maar niet de adrenalinegolf die ik voelde toen ik voor het eerst op de etcetera etcetera reed..'

Kicxstart november 1997 roept ook alleen iets over de topsnelheid (ruim boven de 250kmh op de teller), daarnaast 'De potentiële klant zal... in minstens 9 van de 10 gevallen de Soes (te) hard, (te) piekerig (hoewel dat alles meevalt) en (te) oncomfortabel vinden). Begrijpelijk en terecht ook maar als circuitmachine is de GSX-R600 een regelrechte sensatie... Geef mij als all-round straatfiets maar de Y, dan de K gevolgd door de H en tot slot de Suzuki die in de omgeving van een circuit overigens met stip bovenaan het verlanglijstje zal komen.'

Ook de engelse bladen Superbike en Performance Bikes riepen vergelijkbare punten als hierboven over de GSX-R600.

Heb je al een gekeken wat je voor een nette GSX-R750 uit 1996 kwijt bent?

Veel plezier & succes!!
 
Voor 10.950 wil ik mijne wel verkopen. *D *D

Voor goed geld gaat natuurlijk zelfs mijn extreem mooie SRAD weg.
Maar 10.950 is natuurlijk wel erg veel.
 
Jongens, bedankt voor de bijdrage. Gixtremist; dank voor dat stukje uit dat blad!

Bye,

DPM

P.S. Heb trouwens eergisteren een Srad (600)uit 1997 gekocht, vandaar. Binnekort dus piccie!
 
Laatst bewerkt:
Goedenmiddag !

Ik heb sinds gisteren een gsxr srad 750 uit 98 in de schuur staan
Heeerlijke motor...

Heb toch wel een (misschien rare) vraag..
De dealer vertelde mij dat het zitje... Eraf kan net als de meeste
Gewoon met de sleutel.. Maaar waar zit in godsnaam
Dat sleutelgat?!?!?! :))

Greets ferry...
 
Goedenmiddag !

Ik heb sinds gisteren een gsxr srad 750 uit 98 in de schuur staan
Heeerlijke motor...

Heb toch wel een (misschien rare) vraag..
De dealer vertelde mij dat het zitje... Eraf kan net als de meeste
Gewoon met de sleutel.. Maaar waar zit in godsnaam
Dat sleutelgat?!?!?! :))

Greets ferry...

Anders schop je even een topic van 2004 omhoog. :P
Maar het sleutelgat zit onder je kontje aan de linkerkant, dus aan de zijde waar je meestal opstapt. Ongeveer ter hoogte van je tandwiel op 70cm hoogte.
 
Als we dan toch aan het schoppen zijn ;)
Iemand die mij kan vertellen wat de zwakke punten zijn van deze motor, en waar moet ik op letten bij aankoop? Behalve uitlaat, nog andere geluiden waar ik op moet letten? (nokkenasketting, tikken etc). Typische merkdingen.
 
Als we dan toch aan het schoppen zijn ;)
Iemand die mij kan vertellen wat de zwakke punten zijn van deze motor, en waar moet ik op letten bij aankoop? Behalve uitlaat, nog andere geluiden waar ik op moet letten? (nokkenasketting, tikken etc). Typische merkdingen.

Van een 600 weet ik het niet,maar van een 750 : de remschijven.
De bussen leuteren uit en je krijgt volledig zwevende schijven :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan