gsx-r 750 niet lopend

insider

MF'er
26 jul 2007
185
1
Waalwijk
ik heb nog steeds een gsx-r 750 uit 1990 te koop staan,misschien iets voor de sf bouwers hier,probleem is dat de motor niet rijdt en ik vanwege mijn rugklachten er geen zin in heb om hem te laten maken omdat ik er toch nooit meer op zal rijden,ik hoef er niet de hoofdprijs voor maar hij moet weg,km stand iets van 84.000 blok moet wel nagekeken worden staat al tijdje stil namelijk,ik heb 1 recente foto gemaakt maar weet niet meer hoe ik die moet posten dus hierbij de link naar eentje op gixxerjunkie 请稍等,正在进入... ,ik dacht zelf aan 1000 euro maar ik neem elk serieus bod in overweging
 
Laatst bewerkt:
;)
1430002.jpg
 
Wat is de reden dat hij niet loopt? Ik heb misschien wel intresse.
En heb je er mischien foto's van?
 
Laatst bewerkt:
Hij stond toch ook ooit op marktplaats? Iets van sleutels kwijt of afgebroken ofzo? Jammer dat je niet iets meer foto's hebt, verder een erg gave motor namelijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Hij stond toch ook ooit op marktplaats? Iets van sleutels kwijt of afgebroken ofzo? Jammer dat je niet iets meer foto's hebt, verder een erg gave motor namelijk ;)

Als het alleen de sleutels zijn heb ik zeker intresse.
 
de sleutel was toen idd afgebroken maar daarna heeft hij tot zomervakantie nog gereden,sinds die tijd staat hij stil
 
ik heb nog steeds een gsx-r 750 uit 1990 te koop staan,misschien iets voor de sf bouwers hier,probleem is dat de motor niet rijdt en ik vanwege mijn rugklachten er geen zin in heb om hem te laten maken omdat ik er toch nooit meer op zal rijden,ik hoef er niet de hoofdprijs voor maar hij moet weg,km stand iets van 84.000 blok moet wel nagekeken worden staat al tijdje stil namelijk,ik heb 1 recente foto gemaakt maar weet niet meer hoe ik die moet posten dus hierbij de link naar eentje op gixxerjunkie 请稍等,正在进入... ,ik dacht zelf aan 1000 euro maar ik neem elk serieus bod in overweging

Da's mooi klote '( ,90-ers zijn de beste :Y .

(Ik kan het niet laten O-) ) :

The GSX-R750L was possibly the best of the oil-cooled models. Big changes included inverted forks and, importantly, a return to the long-stroke motor (the short-stroke wasn't so good in race-trim but was OK for the road). Other modifications included a 4-1 exhaust, steering damper, 38 mm carbs (up 2 mm on the standard K yet 2 mm smaller than the RK), smaller valves, new conrods, lighter pistons, large capacity oil pump, larger curved oil cooler and the rear rim became the 'standard' 17" x 5.5" item. Power was up to 115 hp at 11,000 rpm while weight was down to 193 kg.

Drawing on the invaluable experiences gained racing, the 1990 model received many of the features of the race version GSX-R750R at an affordable price. The same long-stroke engine (70 x 48.7mm) of the 'Double R' became standard, with new pistons to match the new combustion chamber design in the cylinder head and strengthened connecting rods. New 38mm Slingshot carburetor, Curved-core Radial Flow oil cooler and stainless steel 4-into-2-into-1 exhaust per set were adopted. Both 41mm inverted tube front fork and remote reservoir rear shock became fully adjustable. Rear wheel rim was widened and equipped with Michelin radial tyres.

Ikke 1 van over de ton,still going strong })

kick(en)
 
Laatst bewerkt:
Het enige probleem is dus dat hij wat langer heeft stil gestaan?
Dan heb ik wel intresse. Ik zou eventueel volgende week 's avonds langs kunnen komen.
Is je mail adres in je profiel up to date of niet? Dan kunne we mischien even via de mail een afspraak maken?
Zou je mischien ook even de recente foto op de mail willen zetten?

gr,
Nils
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan