Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
iets duurdertriumph
Waarom??? simpel:
-is mooier
-klinkt (veel) mooier
-heeft meer power aan lage toeren
-is goedkoper(nieuw toch)
-je ziet er geen 100den van rondrijden
gsx-r is in theorie sneller door meer pk's enz maar dat zal alleen verschil uitmaken als je VER boven de 120 rijd
gsx-r heeft ook hogere topsnelheid maar de triumph heeft in gelijk welke versnelling of toerental lekker koppel
Ik heb nu een GSX-R600 K6, dus zit positie vd k7 is hetzelfde.Ik kan in dit geval natuurlijk alleen voor mijzelf praten.
Maar de Triumph zou iig niet mijn keuze zijn. Hij ziet er geweldig uit en motorisch is er ook weinig over te klagen. Maar met mijn 1.92m kan ik er niet goed op zitten, de zit was voor mij zo extreem dat zowel mijn armen als benen opzij staken en ik als een oudwijf de bocht om moest.
De Suzuki ken ik verder niet en kan ik dus ook niet aan of afraden.
Heb wel met de 2008 Yamaha R6 gereden, daar zat ik vele malen beter op. Na een uur rijden zat ik eigenlijk nog best comfortabel. Nou werd er niet naar een R6 gevraagd, maar dit alleen om aan te geven dat ik niet op iedere supersport slecht zit.
Verder kan ik natuurlijk alleen maar adviseren om met beide eens te gaan rijden
ze zijn allebij zwart... die zijn toch het snelst?Triumph, om de hele simpelle redenen dat die gewoon veel mooier is en je hem niet elke dag ziet rijden als het een beetje weer is... Zeker in het zwart ~
ze zijn allebij zwart... die zijn toch het snelst?
klopt...Ik denk dat het puur aan jezelf ligt welke jij wilt. Ik heb zelf een 750 K6 en mijn maatje heeft een daytona 675. Ik vind zijn motor een lust voor het oog, maar dat vind ik van de soes ook.
Hij heeft een mooie geluid, maar dat heeft mijn soes ook.
Hij gaat hard, ik ga hard . . .
Simpel gezegd . . het ligt helemaal aan jezelf . . Ik ben ongeveer even lang als jou en de soes rijdt heerlijk. De daytona zit wat extremer. Je zit meer op de neus, maar mijn maat wilt voor geen goud een andere motor. Dus hij is heel tevreden. Net zoals ik met mijn soes.
De Triumph is wel 3x achter elkaar nu supersport van het jaar geworden dacht ik ... dat is niet zomaar neem ik aan.
klopt...
hij is ook idd 3x als beste uit de test gekomen... maar, die tests die ik gelezen heb,
waren allemaal circuit tests... en ik kom dus niet op het circuit. dus is het lastig om uit die tests een goed oordeel te krijgen, komt bij de daytona is niet tegen de 750 getest maar tegen de 600.
Beide presteren meer dan uitstekend op circuit, en voor 90 % van de mensen in standaardafstelling al beter dan wat men er uit weet te halen. Voor de openbare weg echter is een beetje comfort ook wel gewenst, en daar doet de 750 het naar mijn idee veel beter in.
Ik zie de 675 echt als een 'no-compromise' supersport.
triumph
Waarom??? simpel:
-is mooier
-klinkt (veel) mooier
-heeft meer power aan lage toeren
-je ziet er geen 100den van rondrijden
675 Daytona.
Rijdt lekker
Erg mooi blok
Je ziet er niet zoveel van, dus enigzins uniek
Dat geluid.......
ok, maar ik heb geen motoplus.GM
In motoplus nr 13 staat een test van de 675 Daytona, GSX-R750 en de Duc848
om je keuze te maken ga demo rijden vor een goed vergelijk
S6