gsx r 750w 1992 vragen en probleempje

Johnny®

Die hard MF'er
11 aug 2004
312
0
hattem
Hallo iedereen, ik heb juist een gsxje gekocht, het bedrijf waar ik hem heb gekoch zij dat het een nederlandse motor was, echter toen ik thuis was zag ik dat het kenteken op 97 stond en bij rdw geweest was, dus heb ik het idee dat het toch een buitenlandse is. is een buitenlandse minder waard? verder is het een lekkere motor met een klein tikje bij de dynamo, is dit normaal? er staat 280 op de teller en ik heb er 180 mee gereden in z'n 5 met 9000 rpm, dus verwacht ik dat die behoorlijk boven de 200 uit zal komen, hij heeft 45000 gelopen en verder in perfekte staat, heeft iemand nog tips of truks om hem lekker lang mee te laten gaan? wat zal volgeng jullie de verkoopwaarde van dat ding zijn, heeft iemand nog een gebruikers handleiding ge geef of te koop? groeten Johnny
 
euh ja zou best kunnen ik haal met de GSX-R1100W in de 3 al een dikke 180
en weet dat de naald tot ver boven de 270 kan, uiteraard niet zelf geprobeerd.
maar in duitsland ging 220 met 2 vingers in de neus dus 240 zou best wel eens kunnen
 
nou ja 240 is hard genoeg, trekt als een beer, en trouwens die motorzaak waar we het over hebben, heb ik ook een erg goede service gehad, petje af mede om de prijs van de motor en de kleding die ik erbij heb gekocht. nu aleen nog een mooi sport dempertje ( ik hou wel van een beetje geluid) weet jij ook of een demper nog veel verschil maakt in de pk'tjes, en lijks me leuk om een keertje met wat gsxjes rond zwolle te toeren
 
euh licht er aan wat voor demper je er op gooit
peformance dempers kunnen soms wel 10 pk of meer op leveren
ik vind laser , yoshimura en BSM pijpies heel mooi klinken
alleen de laser vervangings dempers voor mijn moto vind ik weer te groot
en de BSM ( vampire(chrome look)) zijn super mooi alleen die zijn voor het model tot 94 en ik heb 96 :(
dus das jammer ps welke leeftijds cat zit je want meeste uit de toer groep zwolle zullen rond de 20-26 zijn
 
ik vond de acer bis carbon een gaaf dempertje en op dit moment ook nog betaalbaar, aleen ken de sound er niet van ( te onervaren denk ik) hiervoor heb ik een cagiva freccia c10 gehad daarna een honda vfr 400rr nu dus een echte motor :9 ik ben trouwens wel wat ouder 37 dus een ouwe zak hahaha maar ze zeggen dat als ik op de motor zit lijk ik wel 18 ( vrouw bekken)
 
Terug
Bovenaan Onderaan