Het is meer tok zegmaar, dus ongeveer:
tok--1sec--tok--2sec--tok--toc--2sec--tok
Zo ongeveer
Ik heb een week geleden een bovenstaande motor uit '97 gekocht. Nu kom ik er achter dat als ik een goed stuk gereden heb, dus motor warm en niet alleen de kvs, een rammel/klop/tokkel (noem het maar wat) heb als ik de motor laat uitrollen in de versnelling. Stationair is er bijna niets van te vernemen.
kleppen speling? die dan te strak word en gaat tikken..
Als ik de koppeling inknijp, en laat uit rollen hoor je het ook bijna niet...
Dan zit er toch een serieuze kip in je blokHet is meer tok zegmaar, dus ongeveer:
tok--1sec--tok--2sec--tok--toc--2sec--tok
Zo ongeveer
Vanaf het moment dat ik de motor start (koud) hoor ik het nu zacht, en zodra ik optrek hoor ik hem vastgrippen in de tandwiel van de nokkenas zegmaar, en alles in de OP ook alleen nu 2 keer zo hard, bende.. Gebruik inprincipe geen choke
/edit
Ze zijn met de kettingspanner bezig geweest, en nu is het 2 keer zo erg, dus neem aan dat het daar inzit. Ze hebben hem overigens gestelt. En niet vervangen. En volgens mij ook niet test gereden.
Jim