GSX-R1000 k2

Status
Niet open voor verdere reacties.
25 nov 2005
121
0
In verband met het beëindigen van mijn bescheiden aspiraties,

te koop

Nette, snelle GSX-R 1000 K2.
Na enigzins hulpeloze, enkelzijdige schuiver (met ca. 60km/h) op een dijkje, omgebouwd tot circuitracer. Na deze ombouw heeft 'ie helaas, door tijdgebrek geen enkel circuit gezien.

Voorzien van leuke extra's, zoals een WP-achterveer, programmeerbaar shiftlight, PowerCommander IIIr (die met ontstekingstiming), aangepaste kabelboom, nieuwe seals en olie in de voorvork, volledig nieuwe ongespoten racekuip, superlichte race-bracket voor het dashboard en de topkuip met stuuruitslagbeperking, stalen remleidingen voor en achter, spiksplinternieuwe remblokken voor en achter EBC-HH, remvloeistof 307gr bestendig EBC, haaievin onder de achterbrug en een volledig Yoshimura race-uitlaatsysteem MET een adapter om met de standaard demper te rijden! Dus geen geluidsproblemen... ook de racedemper met véél herrie is inbegrepen.

Inclusief diverse losse onderdelen.

Motor is voorzien van kenteken, momenteel geschorst.
18000 km

Gebruikt voor de openbare weg naast een SRAD600 voor op het circuit.

Vraagprijs € 4300,-

http://picasaweb.google.nl/j.westerbaan/SuzukiGSXR1000#
 
Laatst bewerkt:
In verband met het beëindigen van mijn bescheiden aspiraties,

te koop

Nette, snelle GSX-R 1000 K2.
Na enigzins hulpeloze, enkelzijdige schuiver (met ca. 60km/h) op een dijkje, omgebouwd tot circuitracer. Na deze ombouw heeft 'ie helaas, door tijdgebrek geen enkel circuit gezien.

Voorzien van leuke extra's, zoals een WP-achterveer, programmeerbaar shiftlight, PowerCommander IIIr (die met ontstekingstiming), aangepaste kabelboom, nieuwe seals en olie in de voorvork, volledig nieuwe ongespoten racekuip, superlichte race-bracket voor het dashboard en de topkuip met stuuruitslagbeperking, stalen remleidingen voor en achter, spiksplinternieuwe remblokken voor en achter EBC-HH, haaievin onder de achterbrug en een volledig Yoshimura race-uitlaatsysteem MET een adapter om met de standaard demper te rijden! Dus geen geluidsproblemen... ook de racedemper met veel herrie is inbegrepen.

Inclusief diverse losse onderdelen.

Motor is voorzien van kenteken, momenteel geschorst.
18000 km

Gebruikt voor de openbare weg naast een SRAD600 voor op het circuit.

Vraagprijs € 4300,-

http://picasaweb.google.nl/j.westerbaan/SuzukiGSXR1000#

powercommander evt. los te koop?
 
Ik wil wel ruilen met bijbetaling van mijn kant, heb een Fireblade 1996 rood/wit/paars met 23000km in nieuwstaat,
 
Ik wil wel ruilen met bijbetaling van mijn kant, heb een Fireblade 1996 rood/wit/paars met 23000km in nieuwstaat,

Nee dank je, ik ga stoppen met rijden. Ik wil wel ruilen tegen een Opel Combo Benzine of iets dergelijks... voor de hondensport!
 
heb je ook nog orginele delen er bij om evt. straatlegaal te maken??

Er is nog een kratje met de standaardonderdelen maar verwacht niet dat je hem daar helemaal perfect mee krijgt. De kuip was redelijk stuk na de schuifactie op de dijk!

Het doel was om hem om te bouwen, en niet meer op de openbare weg te rijden en dat is gelukt...(op het circuit ook niet, dat is wel jammer)
 
Wanneer kenteken niet meer geschorst is.. mag deze de weg alsnog niet op neem ik aan?
Is dit puur vanwege spiegels? Wanneer ik een dergelijke motor koop zou ik toch graag even een rit maken i.v.m. de val die je hebt gemaakt. Toch even 'voelen' of deze motor technisch in orde is.

Ik heb zelf een GSXR1000 en wil ook het circuit op.. maar deze is nog in originele staat (bling-bling kuip en standaard onderdelen).
Ik denk er aan om m'n GSX te verkopen en iets dergelijks te kopen als dit.
 
Nou als de motor geschorst is mag er inderdaad niet meer mee op de straat worden gereden. Bovendien missen alle voorzieningen zoals verlichting, knipperlichten en spiegels. Hij is ook niet meer verzekerd dus risico's zijn ineens heel groot geworden!

Proefrit is altijd moeilijk met een circuitracer, weet ik uit ervaring.

Ik zou zeggen, kom eens kijken. Dan kunnen we misschien wat bespreken over een circuitdagje ofzo...

gr.
 
Animo is er zeker wel... en ik zou m graag van je overnemen... maar voor mij net een tikkie te duur :(

(schop)
 
Laatst bewerkt:
overal pech en lekage... opel...
Ik heb nog een renault traffic in de aanbieding, met met het logo van C*NEC*

Ik zeg opel maar het mag ook een citroen of peugeot zijn. Het gaat mij om de laadbak voor de hond!!
Handig voor naar het bos enzo!

Dus vandaar de tekst combo...
 
Is een Seat Ibiza 1.6 benzine op LGP G3. 3-deurs, bouwjaar 11-1998, met APK tot 11-2009.
Heeft nu ongeveer 189.000 km gelopen en motorisch ijzersterk. :Y

Vanwege aankoop gezinsbak moet hij eruit.
 
Laatst bewerkt:
full
 
Da's inderdaad een mooie auto!

Maar ik moet je vertellen dat ik geen intresse heb in een LPG-auto. Simpelweg omdat ik er veel te weinig mee rij. Ik rijd een leasebak van de zaak en de "extra" auto zal alleen gebruikt worden voor kleine ritjes in het dorp en naar de hondenclub met de hond. Dus dan is een LPG auto niet interessant.

Sorry.

Succes met de verkoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan