GSX-R1000 K5 "Limited Black Edition" TE

Bulls-eye

MF'er
5 dec 2003
128
0
Utrecht/Rotterdam
'( '( Vanwege voorbereidingen om naar het buitenland te vertrekken heb ik reeds mijn GSXR1000 K5 Black edition in de verkoop gedaan ;( :X

Ik hoef denk ik voor de kenners niet te vertellen wat een geweldige en exclusieve beest dit is.

KM stand: 6000km
Kenteken strak onder het kont.
Grijze biezen op de velgen.
Verder helemaal origineel. :9~


1ste eigenaar en nog beter behandeld dan zijn vrouw :Y ;)

Heb je interesse Just let me now....
en ik mail je wel.

 
Laatst bewerkt:
full


Jammer '( Succes met de verkoop :)
 
Mooi machine. Zit eigenlijk te lonken naar de 2006 750. Maar deze is wel errug lekker... Al een aantal maal om gevraagd, nog maar eens; vraagprijs? Doe maar posten, jij ben.
 
Mooi machine. Zit eigenlijk te lonken naar de 2006 750. Maar deze is wel errug lekker... Al een aantal maal om gevraagd, nog maar eens; vraagprijs? Doe maar posten, jij ben.

Heej Waldola,
Met een Black Edition ben je toch ietsies exclusiever maar das natuurlijk een eigen smaak.
hij is 13.500,- eur.
Mocht je het wat vinden kan je hem altijd komen bekijken. (in de buurt van Utrecht)
 
'( '( Vanwege voorbereidingen om naar het buitenland te vertrekken heb ik reeds mijn GSXR1000 K5 Black edition in de verkoop gedaan ;( :X

Ik hoef denk ik voor de kenners niet te vertellen wat een geweldige en exclusieve beest dit is.

KM stand: 6000km
Kenteken strak onder het kont.
Grijze biezen op de velgen.
Verder helemaal origineel. :9~


1ste eigenaar en nog beter behandeld dan zijn vrouw :Y ;)

Heb je interesse Just let me now....
en ik mail je wel.


he hallo,

heb je de gixxer nog??
heb grote interesse!!
jun je foto`s mailen??

bvd Patrick
 
he hallo,

heb je de gixxer nog??
heb grote interesse!!
jun je foto`s mailen??

bvd Patrick
[/quote]

Hoi Patrick,

Ik heb je gemaild op je privé mail adres.

groet,
J.
 
Als ik met oud en nieuw de 20 miljoen win dan neem ik waarschijnlijk 1 januari 2006 wel contact met je op.. :) (subtiel kickje..)
 
Terug
Bovenaan Onderaan