GSX-R1000 K5 "Limited Black Edition" TE

Beste allemaal....

Het verbaasd me toch elke keer weer dat er telkens vergeleken wordt met wat "EEN ANDER" heeft of te koop heeft staan. De prijs is algedaald en als je interesse hebt dan hoor ik het wel via privé mail, ik heb geen zin om telkens dat iemand zich ermee gaat bemoeien met wat "HIJ" vindt dat de verkoopprijs moet zijn. (ik heb ook op een verkoop site K5's BL/Wit zien staan voor 13500,- moet ik dat nu ook erbij halen??? nee, dus doe ik het ook niet!)

Immers ik vertrek in Sept. naar Spanje, wie m nu wil hebben mag m kopen zo niet dan mischien dat ik em in Sept. meeneem.
Ik heb deze motor nergens op een officieele verkoop site staan, dus zn haast als sommigen (aan de hand van hun teksten) beweren heb ik niet. Hij staat alleen hier op MF.
Hij is het waard en de prijs is goed! En voor de laatste keer de prijs is 12500,- en daar blijft het bij.

Voor de echte liefhebber, koop wat jij mooi vindt en laat je niet gek maken om wat iedereen weer beter weet te vertellen!


Ik heb geen idee van de prijs.

Maar om vraag en aanbod kun je niet omheen. Als jij vindt dat die van jou veel meer waard is dan stappen mensen naar andere particulieren met een goedkoper aanbod.

Niet negatief bedoelt hoor.
Verder mooie fiets hoor, sterkte met de verkoop :)
 
Ik vind het een goede prijs, laat die anderen maar lullen. ze zijn gewoon jeloers op zo een pracht fiets.
als ik het geld had... veel succes met de verkoop, en laat ze maar schrijfen en kwijlen op jou fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan