GSX-R600/ 2003: taartschep, en toen?

Da Puppet Masta

Die hard MF'er
31 mrt 2003
669
0
MF-ers,
Ik ben in het bezit van een suzuki GSX- R600 model K3. Leuke fiets maar optisch heeft hij een aanpassing nodig, namelijk die verschrikkelijke taartschep moet weg.
Nu heb ik eens gekeken naar undertails maar vind die allemaal waanzinnig lelijk. Ik wil nml mijn originele achterlamp (eventueel de knippers) behouden en dus sowieso niet van die rare kleine achterlichtjes zoals en knippertjes. Wél wil ik van die gekke schep af en mijn kenteken ophangen zoals bij bijvoorbeeld model k4 (na demontage van schep door afschroeven ipv zagen).
Wat kan ik nu het beste doen? Ik kan die schep voor de helft afzagen maar dat ziet er ook niet echt helemaal lekker uit. Eigenlijk wil ik een undertail waarbij ik mijn originele lamp kan behouden en met een uitsparing waaraan ik mijn kenteken kan ophangen en originele knippers eventueel kan behouden. Nogmaals, conform model k4. Bovendien vraag ik me af of ik uberhaupt een undertail nodig heb. Kan ik mijn schep zo kort mogelijk afzagen (1 mm onder de lamp) en vervolgens mijn kenteken ophangen onder de lamp aan het oude ‘spatbord’(lees plastic deel wat begint bij schep en eindigt bij mijn accubakje?
Iemand een idee en ervaring met wegwerken van die lelijke unit? Eventueel foto’s? Heeft iemand iets moois liggen wat ik kan gebruiken?

Alvast mijn dank,

DPM
 
Ongelofelijk dat je dat ranzige achterlicht wil behouden :r :)
Maaruh zoek je niet gewoon een normale kentekenplaathouder? o_0
 
Ongelofelijk dat je dat ranzige achterlicht wil behouden :r :)
Maaruh zoek je niet gewoon een normale kentekenplaathouder? o_0

Wellicht, blijft alleen dat ik moet gaan zagen en ben dus benieuwd of iemand dit bij deze fiets heeft gedaan en ook een piccie heeft.

DPM
 
Heb inmiddels ook een en ander gevonden dus ben op weg maar suggesties zijn en blijvben welkom (piccies)

DPM
 
Terug
Bovenaan Onderaan