GSX1100 upgrade project

Ja onderhand al tijdje terug van vakantie, geweldig weer gehad in Frankrijk, ook heerlijk motor gereden op de Z750-R (die was mee op de aanhanger). Vriend van mij kwam nog langs, had zijn motor meegenomen aangezien er toch 2 motoren op de aanhanger pasten.

DSCF2682.jpg



Met project gaat het langzaam verder, ondertussen is school ook weer begonnen dus het sleutelen blijft beperkt tot de weekenden waarvan de zaterdag al wegvalt ivm mijn baantje.

Maar de motor heeft onderhand al een 5tal minuten rond gedraaid, voor zover ik kon horen deed die het prima, je hoord wel wat meer lawaai dat bij een vloeistof gekoeld blok maar volgens mij is dat redelijk normaal. Voorvork verhaal heb ik nog steeds geen duidelijkheid over dus daar loopt het project een beetje op vast.
 
ik begon mij serieus zorgen te maken met al dit kabaal, maar:

Laatste bezoek:vrijdag 28 oktober 2011 16:32 (5 dagen, 3 uren en 50 minuten geleden)Laatste actie:list_messages/319691/31/Noordelijke-Rijders-Speed-Topic-nr-35-Ouwe-modder--32.htmlAantal berichten geplaatst:4.989Gemiddeld aantal berichten per dag:2,24Tijd besteed op dit forum:1 maand, 18 dagen, 17 uren en 36 minutenGeregistreerd op:vrijdag 23 september 2005 10:28 (6 jaren, 1 maand, 9 dagen en 9 uren geleden)
[-] Snelkoppelingen:


dus: ER IS HOOP DAT JORRIT OPSTAAT!!! en dan kunnen we weer *O* vieren met al het moois dat hij hier laat zien :}
 
Jaaa mijn aandacht voor motoren was even verslapt, moest een andere auto komen dus het geldboompje was op. Ook een drukke periode op school gehad waardoor er weinig tijd was om te hobbyen.

Maar ondertussen een nieuw projectje begonnen. Deze rijd ondertussen al en krijgt daarom prioritijd. De GSX heb ik nog lang niet opgegeven! Die wordt hierna aangepakt, of de turbo er dan op komt moet ik nog even kijken aangezien het andere project al een turbo heeft :)

sjorrit in "GPZ 750 Turbo - ZX750E"
 
Het is hier inderdaad al heel lang heeeeeel erg stil....

Misschien bezig met Project X i.p.v. GSX ??

Komen er nog knutselgeluiden ?? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan