Dokter Horror
MF'er
- 2 jun 2017
- 174
- 34
Hoi allemaal, ik heb weer een klein project waarbij ik hoop dat jullie mij kunnen helpen lokaliseren.
GSX600F uit 1990. Als ik rij en start op de ON stand hapert mijn motor erg in t begin, lijkt op verzuipen. Vervolgens gaat dit over en trekt m'n motor al snel weer vlot door. Tot ik de snelweg bereik, dan lijkt mijn benzine toevoer niet afdoende om mij rijdende te houden. Na ongeveer 10 km en steeds sneller rijden moet ik steeds meer mijn gashendel opendraaien om toeren te houden. Op een gegeven moment kan ik dit niet meer compenseren en valt de motor stil. Als ik de motor op de PRI stand rijdt heb ik dit probleem niet maar kan ik de motor moeilijk stationair houden, hij valt dan vrijwel direct uit maar rijdende op hoge snelheid gaat het wel weer goed.
Wat is hier aan de hand? Er lijkt duidelijk een verschil in PRI en ON te zijn, en dus in de benzine toevoer.
Alvast bedankt
GSX600F uit 1990. Als ik rij en start op de ON stand hapert mijn motor erg in t begin, lijkt op verzuipen. Vervolgens gaat dit over en trekt m'n motor al snel weer vlot door. Tot ik de snelweg bereik, dan lijkt mijn benzine toevoer niet afdoende om mij rijdende te houden. Na ongeveer 10 km en steeds sneller rijden moet ik steeds meer mijn gashendel opendraaien om toeren te houden. Op een gegeven moment kan ik dit niet meer compenseren en valt de motor stil. Als ik de motor op de PRI stand rijdt heb ik dit probleem niet maar kan ik de motor moeilijk stationair houden, hij valt dan vrijwel direct uit maar rijdende op hoge snelheid gaat het wel weer goed.
Wat is hier aan de hand? Er lijkt duidelijk een verschil in PRI en ON te zijn, en dus in de benzine toevoer.
Alvast bedankt