• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

gsxr 1000 k8 check-f1 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gillevw

MF'er
Lid geworden
6 sep 2011
Waarderingsscore
0
hoi ik wilde juist mijn suzuki gsxr 1000 van 2008 nemen om te gaan toeren,ik zet hem buiten en start hem,kom na buiten met mijn helm en hij valt stil,op scherm stond check,wilde starten en deed niks meer... nu is check eraf en doet hij nog steeds niets :-(
als ik wil starten hoor ik enkel precies een relais naast zekeringen een stil geluidje maken??
iemand die er raad mee weet?
alvast bedankt

grtz

ja weet ni hoe het in het nederlands heet,een hulp battery zal ik zeggen...
als de accu van je wagen plat is,deze erbij op en starten ;-)

Oh.

En die is wel goed? Je zal de eerste niet zijn...

Je kunt ook een auto er naast zetten, met startkabels. Hoef je niet op de druppelaar te wachten.

Oh.

En die is wel goed? Je zal de eerste niet zijn...

Je kunt ook een auto er naast zetten, met startkabels. Hoef je niet op de druppelaar te wachten.
ja deze is zeker goed,heb juist mijn ander motor ermee gestart zonder accu erin..achteraf om te zien of ze goed was...
de gsxr ,maakt enkel geluid in relais,starter ga ni rond,alle krijgt geen spanning,dus zal ergens fout inzitten,maar de vraag is wa he??

Komptie, Zadel er af , Zoek het witte stekker blok, (zit ? een zwart rubber kapje op )
Maak met een stukje kabel (beide kanten strippen).( kan ook met een paperclip)
Maak kontact in die connector, zitten 2 draadjes aan die connector.
Zet het contact (sleutel) aan, en zie op het TijdKlokje(dashboard) welke C-XX foutmelding hij geeft.

Lees straks wel weer. Garoete van Vee Pee

Komptie, Zadel er af , Zoek het witte stekker blok, (zit ? een zwart rubber kapje op )
Maak met een stukje kabel (beide kanten strippen).( kan ook met een paperclip)
Maak kontact in die connector, zitten 2 draadjes aan die connector.
Zet het contact (sleutel) aan, en zie op het TijdKlokje(dashboard) welke C-XX foutmelding hij geeft.

Lees straks wel weer. Garoete van Vee Pee
alvast bedankt voor de reactie,maar in mijn witte stekker met zwart rubber kapje op,zitten 4draden in bij mij :-(
grtz

ik denk inderdaad zoals Martell zegt accu kapot,

je accu is te zwak en je hoort alleen het startrelais klikken
kan zijn omdat je accu is leeggelopen, dat die kapot is

Of misschien dat je dynamo defect is en je accu niet bijlaadt

je kan er wel achter komen zoals hier al is gezegd wat de code precies is door hem uit te lezen met die paperclip truc

witte fiche met zwart rubber kapje is een orange groene,wit rood,wit zwart en grijze draad
witte fiche met wit hard kapje op,met verbindingen in kapje denk met 4 zwarte draden
wit fichke met zwarte draad,alle draden met groen stippen...

ik denk inderdaad zoals Martell zegt accu kapot,

je accu is te zwak en je hoort alleen het startrelais klikken
kan zijn omdat je accu is leeggelopen, dat die kapot is

Of misschien dat je dynamo defect is en je accu niet bijlaadt

je kan er wel achter komen zoals hier al is gezegd wat de code precies is door hem uit te lezen met die paperclip truc
ja maar dan is ze plots stuk gegaan he? had hem gestart en zonder probleem,ging vlot rond en 10sec valt die stil...
als ik weet welke kleur van draden dan kan ik het testen...
grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan