GSXR 600 2002 De mooiste en goedkoopste!!!!

Wat vind ik van deze motor?

  • mooi

    Stemmen: 7 53,8%
  • moaw

    Stemmen: 1 7,7%
  • niet mooi

    Stemmen: 0 0,0%
  • te duur

    Stemmen: 1 7,7%
  • ben jaloers

    Stemmen: 0 0,0%
  • goedkoop

    Stemmen: 0 0,0%
  • zou hem graag is willen bekijken

    Stemmen: 1 7,7%
  • zou hem niet willen hebben

    Stemmen: 3 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Donkere kuipruit zit er niet meer op.

Dus prijs aangepast!!!!!


6200 euro

of 6400 euro met yoshimura.

Dus grijp je kans.

Ik reageer maar eens in deze topic haha. Heb net even snel een mailtje gestuurd naar van Dijk motorcycles. Zij hebben een vestiging in Enschede en in Duitsland, dus dan is die import-export truuk lekker makkelijk. Hopelijk krijg ik snel een mailtje met een kostenplaatje erbij.. dan kan ik eens knopen doorhakken :)
 
Nog niets gehoord in de mail... hopelijk morgen. Als het financieel een beetje te behappen is kom ik graag een ritje maken :]
 
Haha, je denkwijze is iig grappig :P

Ik vind het het meest onoogelijke dat ze op een motor kunnen maken, met als goeie 2e de originele kentekenhouder op de voet gevolgd door standaard knipperlichten. ;)

Maar dat je brommer er nog strak uit ziet (op de foto's) staat als een paal boven water!


Ps. Bij de nieuwere modellen zijn die kentekendingen nog lelijker. Bij de k1/2/3 modellen is ff iets korter maken al een hele verbetering.
 
Ja bel morgen even .. ik heb gemailed omdat ik niet wist of ik moet bellen richting de nederlandse of duitse vestiging. Maar dat komt wel goed. Morgen hoor je meer!
 
Net even een dealer aan de lijn gehad, alleen deed hij niet meer aan import/export.
Kwam wel met de tip dat ik hem bij een kennis in Duitsland (die ik dus heb) op naam kan zetten, en dan ombouwen naar 25kW. Schijnt iets van 3 dagen in beslag te nemen qua papierwerk. *D

Dan even importeren en lateren keuren hier bij de RWD. Die bel ik morgen even op, om te vragen wat de keuring, BPM e.d. allemaal gaat kosten. En ook ff een duitse dealer aanschieten die hem kan/wil ombouwen.

Het jammere is dat hij na de 25kW periode weer moet worden geexporteerd/geimporteerd omdat als je hem op vol vermogen rijd maar met 25kW op papier hebt je ook weer niet verzekerd ben :X

Als ik morgen de prijzen op een rijtje heb maak ik een beslissing!

* Edit *

Oh heb de prijzen voor het keuren al gezien op de RWD site;

Kentekenonderzoek import motorfiets (incl. kentekenbewijs) € 89,50
Tenaamstellingsbewijs € 10,25

Dat stukje valt in ieder geval mee

BPM zal zo rond de 262 euro liggen, uitgerekend via http://www.vwe.nl/import/bpm_calculator_afdracht_invoer.asp

Heb als datum eerste toelating voor het gemak 1-1-2002 genomen, en nieuwprijs rond de 6500 :)
 
Laatst bewerkt:
Net even een dealer aan de lijn gehad, alleen deed hij niet meer aan import/export.
Kwam wel met de tip dat ik hem bij een kennis in Duitsland (die ik dus heb) op naam kan zetten, en dan ombouwen naar 25kW. Schijnt iets van 3 dagen in beslag te nemen qua papierwerk. *D

Dan even importeren en lateren keuren hier bij de RWD. Die bel ik morgen even op, om te vragen wat de keuring, BPM e.d. allemaal gaat kosten. En ook ff een duitse dealer aanschieten die hem kan/wil ombouwen.

Het jammere is dat hij na de 25kW periode weer moet worden geexporteerd/geimporteerd omdat als je hem op vol vermogen rijd maar met 25kW op papier hebt je ook weer niet verzekerd ben :X

Als ik morgen de prijzen op een rijtje heb maak ik een beslissing!

Oh heb de prijzen voor het keuren al gezien op de RWD site;

Kentekenonderzoek import motorfiets (incl. kentekenbewijs) €        89,50
Tenaamstellingsbewijs        €        10,25

Dat stukje valt in ieder geval mee 8-)
 
Oh heb de prijzen voor het keuren al gezien op de RWD site;

Kentekenonderzoek import motorfiets (incl. kentekenbewijs) € 89,50
Tenaamstellingsbewijs € 10,25

Dat stukje valt in ieder geval mee 8-)

Oeps ben niet helemaal wakker .. die laatste 2 posts kunnen in de trash O-)
 
Net even een dealer aan de lijn gehad, alleen deed hij niet meer aan import/export.
Kwam wel met de tip dat ik hem bij een kennis in Duitsland (die ik dus heb) op naam kan zetten, en dan ombouwen naar 25kW. Schijnt iets van 3 dagen in beslag te nemen qua papierwerk. *D

Dan even importeren en lateren keuren hier bij de RWD. Die bel ik morgen even op, om te vragen wat de keuring, BPM e.d. allemaal gaat kosten. En ook ff een duitse dealer aanschieten die hem kan/wil ombouwen.

Het jammere is dat hij na de 25kW periode weer moet worden geexporteerd/geimporteerd omdat als je hem op vol vermogen rijd maar met 25kW op papier hebt je ook weer niet verzekerd ben :X

Als ik morgen de prijzen op een rijtje heb maak ik een beslissing!

* Edit *

Oh heb de prijzen voor het keuren al gezien op de RWD site;

Kentekenonderzoek import motorfiets (incl. kentekenbewijs) € 89,50
Tenaamstellingsbewijs € 10,25

Dat stukje valt in ieder geval mee

BPM zal zo rond de 262 euro liggen, uitgerekend via http://www.vwe.nl/import/bpm_calculator_afdracht_invoer.asp

Heb als datum eerste toelating voor het gemak 1-1-2002 genomen, en nieuwprijs rond de 6500 :)


nieuwprijs van 2002 of de prijs van nu? in 2002 zal die toch rond de 10 mille hebben gekost.
 
nieuwprijs van 2002 of de prijs van nu? in 2002 zal die toch rond de 10 mille hebben gekost.


Ja goede vraag .. daar zat ik net ook over te denken. GSXR600K2 heb jij hem nieuw gekocht of niet?, en zo ja hoeveel kostte hij toen?
 
Zo even de stand van zaken, voor mij wordt de import/export truuk te duur dus ik hoop dat er nog meer geintresseerden zijn voor deze mooie motor. Ik ga toch maar voor een NL motor die ik hier begrens, scheelt een hoop gedoe en geld.

Wat ik van de RWD heb vernomen is dat keuren dus geen probleem is, maar de belastingdienst en RWD communiceren zeg maar niet optimaal. Als eenmaal de BPM eenmaal is afgedragen hoeft het dus bij import/export van deze motor niet nogmaals betaald te worden.

Maaarrr daar zit een haak/oog aan. Je hoeft namelijk alleen geen BPM te betalen als de RWD het voertuig keurt alszijnde hetzelfde voertuig, met hetzelfde kenteken.

Aangezien het NL kenteken komt te vervallen bij export, en je bij import waarschijnlijk een ander kenteken krijgt heb je er dus niets aan. Daar komt nog eens bij dat een van de criteria is dat de motor hetzelfde is, maar het motorvermogen is veranderd.

Even ter informatie van overige 25Kw-ers :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan