dat is op zeker niet waar.......volgens mij rijden alle terug getunede motoren ruk
volgens mij rijden alle terug getunede motoren ruk
PS :
De blokjes leveren beide ongeveer evenveel pk's zonder kit.
Wellicht dat de manier van begrenzen een verschil gaat maken.
Gewoon opvragen of er een officiele kit beschikbaar is , zoja gewoon gaan voor wat je wilt.
Lijkt mij sterk dat bv 1 van beide merken een kit uitbrengt , waarop de motor niet lekker loopt.
Ja ik neig dan toch meer richting een soes, wat ik vroeger niet zo'n super merk vond, zal wel met de auto's te maken hebben.
Nu komt het leuke, Gixxers kunnen pas vanaf 2003 op 25kW.
Zo'n officieel kitje kost dan 600 euro ex btw. Die "oude" zixxers vind ik niet zo mooi als oude gixxers. Zie er maar eens eentje te vinden waarbij je die 600 euro niet hoeft te lappen. Die 600 euro kan ik beter aan m'n gear besteden!
Leuk aanbod hoor die Gixxer K2, prachtig ding.. maarja daar heb ik dus niets aan
Ik ben er niet 100% zeker van, maar ik dacht dat als je een motor die hier niet officieel op 25kW op kenteken kan naar Duitsland laat exporteren om te begrenzen, je je motor daarna niet meer op vol vermogen op kenteken kan krijgen.
Zoiets heeft hier wel vaker op het forum gestaan, kan het alleen nu niet terugvinden door de zoekfunctie.
Ik sta nu ook op het punt om een gsx 600 te kopen maar ik ben benieuwd wat een kit kost om hem te begrenzen en dan de papieren te laten omzetten. Heeft iemand hier een schatting hiervan ?