gsxr1100 van 1992 start niet na 5j stilstand

suzuki gsxr

Rookie
3 aug 2011
17
0
heb namelijk een suzuki gsxr 1100 bouwj. 1992 met 13300km gekocht van mensen die uit elkaar gegaan zijn motor was namelijk niet voorzien van carburateur wegens omstandigheden na lang zoeken hheb ik er 1 gevonden carburateur geplaats luchtfilter vernieuwd boougies vernieuwd ,kan hem niet aan de praat krijgen iemand die mij kan zeggen wat nog moet doen om hem te kunnen starten alles meer dan 1maal alles nagecheckt
 
images


Zo'n tank toch?
 
Dat slangetje gaat met een sierlijke boog door die grote moer op je kroonplaat toch? dat hoort inderdaad zo.

1. Je carburateurs hebben twee voedingen: linker twee en rechter twee. Dat maakt dus twee dikke, en 1 dunne (vacuum) aansluiting op je benzinekraan.

2. Kun je er nu goed mee rijden? Het is niet ongewoon dat de koppeling na jaren stilstand gaat kleven. Zet de motor in zijn 1 voordat je start.

3. Gooi inderdaad even een (half?) flesje carbreiniger in de tank. Mijn motor had waarschijnlijk een vuiltje in de chokevan de 1 op de andere dag rustiger / zuiniger ging lopen.

Gefeliciteerd met je fijne fiets! Ikzelf overweeg er ook een.... 150+ pk uit een machine uit 1992 ^.^
 
Terug
Bovenaan Onderaan